مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان های تیم های پرسپولیس و استقلال از سوی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال  در لیست محبوب ترین های سال 2010 جهان قرار گرفتند.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار نظر سنجی برای انتخاب محبوب ترین بازیکن سال 2010 فوتبال جهان را آغاز کرد که در این نظر سنجی کرمی باقری و فرهاد مجیدی هم از ایران حضور دارند.

در رای گیری این فدراسیون که از امروز و بصورت اینترنتی آغاز شده است، کاربران تا اواخر سال جاری میلادی فرصت دارند تا به محبوب ترین بازیکن خود را ی بدهند. نتایج این نظر سنجی در اوایل سال 2011 میلادی اعلام می شود.

برخی از کاندیداهای معروف حاضر در لیست 2010 عبارتند از :

 

 

مسی، تبس، ریکلمه و ورون(آرژانتین) جولیو سزار، کاکا، لوسیو، نیمار و رونالدینهو( برزیل) کلوزه، مولر، نویر و اوزیل(آلمان) جرارد، لمپارد، اشلی کول، جو هارت، اسکولز( انگلیس) کاسیاس، اینستا، پویول، ژاوی، ویا و تورس(اسپانیا) بوفون، دل پیرو، پیرلو، توتی( ایتالیا) رونالدو و نانی( پرتغال).

 

از کاندیداهای معروف آسیایی این لیست نیز می توان به این اسامی اشاره کرد: یاسر القحطانی و محمد نور( عربستان) لی یونگ پیو و پارک جی سونگ( کره جنوبی) اودیل احمداف، ماکسیم شاتسکیخ( ازبکستان) احمد خلیل( امارات) شینجی کاگاوا، کیسوکه هوندا( ژاپن) لی جین یو و کو بو( چین).

در چهار دوره گذشته نتیجه این انتخابات بدین صورت بوده است:

2006:استیون جرارد( انگلستان)
2007: محمد ابوتریکه( مصر)
2008: محمد ابوتریکه( مصر)
2009: کارلوس آلبرتو پاوون( هندوراس)

 

هواداران پرسپولیس می توانند با مراجعه به این صفحه به کریم باقری رای دهند : http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)