پرسپولیس نیوز : کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده می‌ماند.

آقاكريم بارها اعلام كرده بود تمايل چنداني براي مربيگري ندارد و با اينكه يك فصل در كنار علي دايي و يك فصل در كنار برانكو به اين كار مشغول بوده اما در يك مصاحبه جنجالي، چندي پيش مجدداً گفت هنوز نمي‌داند مي‌خواهد مربي باشد يا نه!
شنيديم او قصد داشت در يك دوره مربيگري نسبتاً بلندمدت و 4 ماهه در كشور آلمان شركت كند و مدرك بين‌المللي مربيگري را بگيرد اما فعلاً از حضور در اين كلاس پشيمان شده زيرا برانكو از او خواسته براي فصل آينده نيز در كنار پرسپوليس بماند. از اين رو باقري قرارداد خود براي فصل آينده را در هفته پيش‌ رو تمديد مي‌كند.
باقري در طول فصل، مشكلات زيادي با مديريت باشگاه پرسپوليس داشت و معمولاً او را در جايي كه علي‌اكبر طاهري حضور داشت، نمي‌ديديم اما شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه رابطه باقري و طاهري رو به بهبود گذاشت و حالا آنها در آستانه تمديد قرارداد هستند.
حضور باقري در كنار تيم، بسيار مهم است زيرا او مي‌تواند با بازيكنان رابطه‌اي بسيار خوبي به عنوان مربي برقرار كند و در پرسپوليس، نقش يك كاپيتان واقعي را ايفا مي‌كند. برانكو نيز اين موضوع را مي‌داند و از اين رو از باقري خواسته باز هم در پرسپوليس بماند. اعتماد برانكو به باقري مثال زدني است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)