پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید منتظر است تا به دیدار طاهری برود تا پس از آن در تمرینات این تیم شرکت کند.

کریم باقری درباره عدم حضورش در تمرینات تیم پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: منتظر تماس باشگاه هستم تا با من تماس بگیرند و به دیدار آقای طاهری بروم. باید گفت‌و‌گویی را با ایشان انجام دهم و بعد از صحبت با ایشان و حل شدن مشکلاتم به تمرینات پر‌سپولیس بروم. اگر این مسائل برطرف بشوند که سر تمرین می‌روم و اگر هم برطرف نشوند به تمرینات نخواهم رفت.

 

باقری در پاسخ به اینکه  این مسائل مورد نظر کاری هستند یا مالی گفت: بالاخره همه چیز هست اما از نظر کاری مشکلی وجود ندارد و همانطور که گفتم یکی دو مسئله وجود دارد که باید با طاهری درباره آنها صحبت کنم.

 

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی بالاخره این جلسه برگزار می‌شود تا وضعیت شما هم روشن شود افزود: قرار بود دیروز با طاهری دیدار کنم اما او سرش شلوغ بود و قرار است امروز به من وقت بدهد تا اگر شرایط بود با هم بر سر مسائل مورد نظر صحبت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو ایوانکوویچ مشکلی دارید؟ گفت: خیر. من مشکلی با برانکو ندارم و این موضوع شایعه‌ای است که رسانه‌ها آن را منتشر می‌کنند.

 

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: من که فعلاً در کنار پرسپولیس نیستم و از شرایط این تیم اطلاعی ندارم اما شما هم می‌دانید که اوضاع خوب نیست. پیش‌بینی‌ای هم درباره شرایط پرسپولیس ندارم اما همه چیز بستگی به جذب بازیکن دارد و اگر بتوانند بازیکن بگیرند شرایط خوب خواهد شد.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا برانکو درباره لیست بازیکنانی که به باشگاه پر‌سپولیس داده است با شما مشورت کرده است یا خیر؟ گفت: با من مشورتی نکرده است. البته فرقی هم نمی‌کند که مشورت کند، زیرا همان لیستی را که به باشگاه داده‌اند را نتوانسته‌اند تا به امروز جذب کنند. امیدواریم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکلات برطرف شود و باشگاه بتواند بازیکنان مدنظر مربی را جذب کند.

او در پایان خاطر‌نشان کرد: همان طور که گفتم منتظر تماس باشگاه هستم تا به پر‌سپولیس بروم و جلسه‌ای را با آقای طاهری برگزار کنم. به من گفته‌اند که با من تماس خواهند گرفت، ولی تا این لحظه با من تماسی نگرفته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)