مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری بازیکن متعصب و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم، موفقیت پرسپولیس است، حالا با بودن و یا نبودن من.

 

بازیکن دوست داشتنی و محبوب پرسپولیس در خصوص حضورش در کنار بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان گفت: طی درخواستی از سوی علی دایی، در تمرینات تیم پرسپولیس حضور یافتم تا دلیلی بر افزایش روحیه بازیکنان در دیدارهای پایانی مسابقات جام حذفی باشم.


وی افزود: پیشنهاد سرمربی تیم پرسپولیس را با جان و دل قبول کردم و آمدم. خدا را شکر که تیم توانست بازی رفت فینال را با پیروزی پشت سر بگذارد.


همچنین روز قبل از بازی در انزلی نیز علی دایی طی تماسی، گفت: هم بچه ها و هم من می خواهیم شما در این سفر همراه ما باشید تا در صورت قهرمانی در جام حذفی، جام را کریم باقری بالای سر ببرد.


باقری ادامه داد: مسلما خوشحال شدم از اینکه بچه ها و کادر فنی تصمیم گرفته بودند که من کنار تیم باشم. من جزویی از تیم بوده و هستم و بنابه دلایلی در مقطعی کناره گیری کردم ولی لازم دانستم در این شرایط به کمک تیم محبوبم بیایم اما در کل، از اینکه مرا پذیرفتند که در آخرین لحظات کنار آنها باشم، تشکر می کنم و انشاء ا… که این جام برای فصل بعد بتواند ناکامی های گذشته را جبران کند.


باقری در مورد هواداران گفت: بار دیگر به هواداران خوب تیم پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را تبریک می گویم. آنها در بازی های پرسپولیس مخصوصا در دیدار رفت فینال با حضورشان در ورزشگاه آزادی نشان دادند که تیم خودشان را تا چه اندازه دوست دارند. هواداران در مواقع حساس و هر جا که احساس کردند حضورشان تاثیرگذار است، تیم را تنها نگذاشتند.


کریم باقری در ادامه تصریح کرد: من از مدیریت باشگاه و مسئولان این تیم تشکر می کنم و از آنها می خواهم در فصل آتی با یارگیری مناسب فصل جدید را پرقدرت تر از گذشته آغاز کنند تا این هوادارانی که در سرما و گرما در اقصی نقاط کشور به ورزشگاه ها می آیند و تیمشان را تشویق می کنند، با نتایج خوب شاد شوند.


باقری درباره حضورش در پرسپولیس گفت: یقینا دوره بازیگری من به اتمام رسیده و همانطور که قبلا اعلام کرده ام؛ تمایلی به مربیگری ندارم که بتوانم در کادر فنی انجام وظیفه کنم اما همیشه در کنار پرسپولیس خواهم بود. اصل کار این است که تیم پرسپولیس موفق باشد، حالا با بودن یا نبودن من. نام پرسپولیس بزرگ است. من و امثال من، می آئیم و می رویم ولی امیدوارم طرفداران، این موضوع را درک کنند که این تیم برای همه مردم است و آنها با حمایت های خودشان می توانند آن را حفظ کنند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)