پرپسولیس نیوز : کریم باوی می گوید سرپا شدنش را مدیون استیلی، یوسفی و دکتر طاهری‌اعظم است.

کریم باوی سرطلایی سابق فوتبال ایران این روزها در بیمارستان عرفان تهران بستری است. گلزن سابق تیم ‌ملی، پرسپولیس و شاهین که دو عمل جراحی سنگین‌ بر روی لگن و زانویش انجام شده، امیدوار است دوباره بدون عصا و به شکل طبیعی راه برود.

 

* از عمل جراحی خودتان حرف بزنید؟

6 روز پیش از ناحیه لگنم که مشکل داشت مورد عمل جراحی قرار گرفتم و بعد از آن هم به فاصله 3 روز عمل دیگری بر روی زانوی راستم انجام شد. دکتر طاهری اعظم جراحم بعد از به هوش آمدنم در صحبتی به من گفت که در عمرش عملی به این سنگینی و دشواری انجام نداده بوده و اظهار تعجب می‌کرد که با این وضعیت زانو، من چطور سال‌ها راه می‌رفتم! واقعاً بعد از خدا، سلامتی را مدیون حمید استیلی، طاهری اعظم و اکبر یوسفی هستم و آنها دوباره مرا سر پا کردند.

* در مورد دربی حساس پایتخت چه نظری دارید؟

به نظر من مهره‌های پرسپولیس واقعاً بهتر از استقلال هستند اما از آنجا که بر روی نیمکت استقلال هم امیر قلعه‌نویی می‌نشیند و مساوی هم می‌تواند به سود استقلال تمام شود به نظرم بازی مساوی می‌شود.

* خودتان در خط حمله بازی می‌کردید، در خصوص خط آتش دو تیم پرسپولیس و استقلال  چه نظری دارید؟

حضور سیدصالحی و قاضی در خط حمله دو تیم بسیار حساس و تعیین‌کننده خواهد بود. هوش و ذکاوت سیدصالحی را بهتر از قاضی می‌دانم و اگر دربی روز او باشد این مهاجم می‌تواند تیر خلاص پرسپولیس را در دربی شلیک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)