پرسپولیس نیوز :  بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز (شنبه) تمرین با نشاطی انجام دادند.

تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر در حالی برگزار شد که وحید حیدریه و ماریچ به علت مصدومیت در تمرین حضور نداشتند.

*‌ دروازه‌بانان پرسپولیس از همان ابتدا به صورت جداگانه تمرینات خود را زیر نظر ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان این تیم دنبال کردند. در اواسط تمرین مرتضی قدیمی‌پور گلر سوم سرخپوشان از جمع آنها جدا شد و برای کارهای ترکیبی به جمع سایر بازیکنان ملحق شد اما ایمان صادقی و سوشا مکانی زیر نظر پانادیچ تمرینات خود را دنبال می‌کردند. در این تمرین ایمان صادقی و سوشا مکانی دائم با یکدیگر کری داشتند. این تمرین که مخصوص ضربات پنالتی به سمت دروازه‌ بود با کری این دروازه‌بان‌ها دنبال می‌شد. ابتدا ایمان صادقی درون دروازه ایستاد سوشا مکانی و مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به سمت دروازه ضربه می‌زدند و در ادامه سوشا مکانی و مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درون دروازه ایستادند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و جمعی از این هواداران را کودکان تشکیل می‌دادند.

* مارکو بدنساز جدید سرخپوشان در ابتدای تمرین در جمع بازیکنان حضور داشت و پس از آن راهی سالن وزنه شد.

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدا به گرم کردن پرداختند و پس از آن به سه گروه تقسیم شدند که سطلی در وسط هر گروه قرار داشت که بازیکنان باید توپ را درون سطل قرار می‌دادند. پس از آن برانکو ایوانکوویچ بازیکنان را 2 و 3 نفر با یکدیگر همراه کرد و منطقه‌یابی را با آنها تمرین کرد. پس از این موضوع سرخپوشان روی پرتاب اوت و سانتر از جناحین کار کردند.

 * پیروزی شب گذشته استقلال مقابل استقلال اهواز سوژه بحث هواداران بود. آنها معتقد بودند برخلاف پرسپولیس که از داوری متضرر شده است، استقلال شب گذشته با کمک داور توانست حریف خود را شکست دهد.

* با تلاش مدیر مجموعه درفشی‌فر کولر کانکس خبرنگاران راه‌اندازی شد.

* بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین کار روی ضربات ایستگاهی را در دستور کار خود قرار دادند. همچنین برخی بازیکنان به تمرین ضربات پنالتی پرداختند.

*در اواخر تمرین که بازیکنان در حال زدن ضربه‌های ایستگاهی بودند، یک هوادار فریاد زد که این پرسپولیس قهرمان خواهد شد و سایر تماشاگران هم از وی حمایت کردند.

 

 * برانکو حضور فعالی در تمرین امروز داشت و به شخصه قسمت‌های مختلف تمرین را به بازیکنان توضیح می‌داد و در کنار آنها تمرین می‌کرد.

 

 * تمرین امروز سرخپوشان بسیار بانشاط برگزار شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی با روحیه بالایی تمرین کردند

 

 * پس از پایان تمرین محمد انصاری و سیدعلی فاطمی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند، اومانیا و نوراللهی هم به پاسکاری بلند مشغول شدند. در طرف دیگر زمین رضاییان، نوروزی و احمدزاده به همراه مکانی و صادقی تمرین پنالتی و ضربه آزاد را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)