رفت و آمد ها برای انتخاب هیئت مدیره ادامه دارد

مرجع خبری پرسپولیس : اول از همه بايد مطمئن شود كه طرفش روحيه همدلي دارد و بعد همه به اين باور برسند كه افرادي كه نامشان يكي يكي روي كاغذ مي‌رود، توانايي جذب منابع مالي را دارند.

  

براي همين بعد از هر رفت و آمدي كه به اتاقش مي‌شود، او گزينه‌هاي مطرح را با اين دو فاكتور و معيارهاي ديگري كه در ذهن دارد، مقايسه مي‌كند. رييس سازمان تربيت بدني قصد ندارد ريسك كند. به دنبال انتخاب افرادي است كه خيال او و طرفداران دو تيم محبوب پايتخت را براي مدت طولاني راحت كنند.

  

دو تيم 5 نفره را آماده مي‌كند تا استقلال و پرسپوليس را به دست‌شان بسپارد. اين روزها در هر جا كه پا مي‌گذارد، اگر خبرنگاران را روبروي خود ببيند، مي‌داند كه حتما يكي از سوال‌هايشان حول و حوش وضعيت هيات مديره‌هاي استقلال و پرسپوليس است البته پرسپوليس بيشتر مورد سوال قرار مي‌گيرد چون مدت بيشتري است كه بدون هيات مديره و توسط سرپرست اداره مي‌شود …

 

 

 

 

رييس سازمان تربيت بدني در قالب گفت‌وگويي با خبرنگاران تاكيد كرد كه ساماندهي اين دو باشگاه برايش حايز اهميت بوده، به همين علت ابتدا اين هدف را دنبال كرده تا بعد به مسائل ديگر برسد. او اين صحبت را در شرايطي مطرح مي‌كند كه در كنار ساماندهي دو باشگاه، مدتي است گزينه‌هاي مختلف را زير نظر داشته و اين روزها بيشتر از قبل به گزينه‌هاي مطرح شده نگاه دارد. او در هفته‌اي كه گذشت، دو سه باري با فرخزادي جلسه داشته و مسائل مختلف حول و حوش دو باشگاه به ويژه پرسپوليس (كه مدت بيشتري است هيات مديره ندارد) را مورد ارزيابي قرار داده.

علاوه بر فرخزادي كه به عنوان مشاور، به نفر اول ورزش كمك مي‌كند، دوشنبه شب تا حدود ساعت 11 شب، علي پروين هم در طبقه چهارم ساختمان سئول بود كه اين موضوع هم سوال‌هاي زيادي را به وجود آورد. تعدادي از خبرگزاري‌ها با انتشار اين خبر و حتمي شدن حضور پروين در هيات مديره پرسپوليس اين موج را ايجاد كرده‌اند كه احتمال حضور اين پيشكسوت پرسپوليس در هيات مديره وجود دارد. در حالي كه مجيد فرخزادي اين جلسه را در راستاي نشست‌هاي علي سعيدلو با پيشكسوتان ورزش و استفاده از نظرات و مشاوره‌هاي آنها مي‌داند و خود پروين هم در گفت‌وگو با خبرنگار ايران ورزشي هر نوع پيشنهادي براي حضور در هيات مديره پرسپوليس را رد مي‌كند. علاوه بر صحبت‌هاي اين دو نفر، علي پروين به تازگي به عضويت هيات مديره استيل‌آذين درآمده و به نظر مي‌رسد در شرايط فعلي فضايي براي خروج او از هيات مديره پرسپوليس مطرح شود.

رييس سازمان تربيت بدني درحالي دنبال گزينه‌هايش است كه فعلا تصميم به جمع كردن هيات مديره‌اي 5 نفره براي پرسپوليس دارد؛ تيمي كه از نماينده مجلس، نماينده سازمان، يكي از مديران سابق باشگاه‌ و يك پيشكسوت تشكيل مي‌شود. در قالب تيمي كه رييس سازمان ورزش تصميم به تشكيل‌اش دارد، نام‌هايي چون كوثري يا سروري، فرخزادي يا حتي دادگان هم شنيده مي‌شود. البته با توجه به اتفاق‌هايي كه مدتي قبل بين دادگان و سازمان ورزش پيش آمد، اين مورد كه دادگان دوباره جزو گزينه‌ها باشد، در ابهام قرار دارد اما فرخزادي معتقد است كه رييس سازمان ورزش به دنبال استفاده از تمام پتانسيل‌هاست و اگر حتي نخواهد از بعضي افراد چون دادگان و پروين در مسووليت‌هاي اجرايي استفاده كند، تصميم دارد از نظرات مشاوره‌اي آنها بهره گيرد.

 

 البته در حال حاضر هر نوع قضاوت درباره اسامي كه شنيده مي‌شوند، زود است اما گويا اراده رييس سازمان بر انتخاب اعضاي هيات مديره پيش از شروع ليگ برتر است … مجيد فرخزادي كه اعتقاد دارد هنوز ليست بسته نشده، در اين باره مي‌گويد: «تعداد زيادي نام مطرح شده كه رييس سازمان ورزش در حال بررسي اين نام‌ها هستند، بعضي‌ها هم اصلا جزو گزينه‌ها نيستند اما نام‌شان از اين طرف و آن طرف شنيده مي‌شود. به هرحال از منابع مختلف ليست‌هاي مختلف رسيده اما آقاي سعيدلو افرادي را مي‌خواهد كه بتوانند با وحدت و همدلي كنار هم كار كنند و توانايي جذب منابع مالي را داشته باشند. پرسپوليس و استقلال، كانون ايجاد حاشيه هستند، بنابراين بايد به رييس سازمان حق بدهيم كه با طمانينه دست به انتخاب بزند.»

 

منبع: ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)