پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز جلسه‌ای داشتیم و باید مشکل نکونام را حل کنیم، او به امارات نرفت و باید به تعهدمان عمل کنیم.

علی کفاشیان در مورد جلسه امروز رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های بدهکار گفت: این جلسه مربوط به کمیته انضباطی و مباحث آن بود تا جلوی فعالیت باشگاه‌های بدهکار گرفته شود این بدهی‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود. یک بخش آن بدهی‌ها که طلبکاران شکایت کردند و بخش دیگر بدهکاری‌هایی که شکایت نشده است. این بدهی‌ها اولویت‌بندی می‌شود و از 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

وی افزود: این اتفاق امیدی برای طلبکاران است و بر اساس قسط بندی که انجام می‌شود پول‌ها کم کم پرداخت  می‌شود تا طلب صفر شود. طلبکاران چندین سال است که پول خود را نگرفته‌اند و اینکه این پول کم کم به آنها پرداخت شود بهتر است تا اینکه چیزی دست آنها را نگیرد.

کفاشیان در مورد طلب باشگاه‌ها به سازمان لیگ عنوان کرد: به هر حال این پول باید از بدهکاران سازمان لیگ گرفته شود و به باشگاه‌ها بدهند هر وقت آنها این پول را پرداخت کنند این مبلغ به دست باشگاه‌ها می‌رسد. هیئت رئیسه می‌تواند از بدهکاران شکایت کند سازمان لیگ منتخب باشگاه‌هاست و به عنوان نماینده آنها این اقدام را انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی اظهار داشت: منتظریم کارلوس کی‌روش به ایران برگردد همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به موفقیت برسد.

کفاشیان در مورد جلسه امروز با جواد نکونام گفت: نکونام مشکلی دارد و باید جلوی حضور او در لیگ امارات را می‌گرفتیم. نکونام و 8-9 بازیکن دیگر شرایط مشابه داشتند و باید حقوق آنها رعایت شود. قرار است پولی مشخص شود تا مابه‌التفاوت آن را به بازیکنان پرداخت کنیم.

وی در مورد وضعیت خلعتبری تاکید کرد: محمدرضا خلعتبری قبل از تغییر نام لیگ امارات قرارداد خود را امضا کرد. به هر حال باید مسائل حقوقی این موضوع را بررسی کنیم تا اقدام مناسبی انجام شود که متضرر نشویم.

کفاشیان در مورد نامه‌ای که قرار است به رئیس‌جمهور بدهند، اظهار داشت:این نامه برای این است که درخواست کنیم پولی در اختیار ما قرار داده شود که به بازیکنانی دهیم که به لیگ امارات نمی‌روند وقتی به این بازیکنان می‌گوییم به امارات نروند باید راهکاری مقابل آنها بگذاریم و مابه‌التفاوت پول پرداخت شود. نمی‌توان بدون در نظر گفتن راهکار تصمیمی گرفت.

وی در مورد دیدار دوستانه با گابون خاطرنشان کرد: باید منتظر بازگشت کی‌روش بمانیم تقاضاهای دیگری از برخی کشورهای دیگر انجام شده و باید سرمربی تیم نظر خود را اعلام کند فعلا به کی‌روش خوش می‌گذرد و هنوز به ایران نیامده است.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که کی‌روش اعلام کرده اگر برنامه‌ها درست نشود هدایت تیم ملی راقبول نمی‌کنم، گفت: تلاش می‌کنیم خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کنیم برنامه‌های زیادی داریم و این مسئله نیاز به هماهنگی دارد.

در جریان این گفت‌وگو برخی از همسایه‌های فدراسیون فوتبال نسبت به قرار گرفتن ماشین‌هایی که با فدراسیون کار دارند و مقابل منزل آنها قرار می‌گیرد اعتراض کردند که رئیس‌فدراسیون قول داد این موضوع را بررسی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)