مرجع خبری پرسپولیس:علي كفاشيان گفت: اگر دايي به فيفا شكايت كند تصميم خود اوست و ما حرفي نداريم

 

 

رييس فدراسيون فوتبال  در خصوص اظهارات علي دايي مبني بر شكايتش به فيفا تصريح كرد: بالاخره دايي نظر خودش را گفته و فدراسيون در اين مورد هيچ نظري ندارد.

 

كفاشيان در ارتباط با گفته‌هاي دايي در مورد مطلع نبودن كفاشيان از بندهاي قرارداد او با فدراسيون اظهار كرد: من نمي‌دانم منظور دايي چه بوده است

 

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا طبق گفته‌هاي دايي فدراسيون خود را در قضيه شكايت سرمربي سابق تيم ملي از فدراسيون لو داده است، گفت: والله نمي‌دانم!!

 

 

كفاشيان همچنين در مورد حمايت حد فدراسيون از قطبي خاطرنشان كرد: ما بايد ياد بگيريم كه از سرمربي تيم ملي حمايت كنيم و در عين حال مشكلات تيم را هم بيان كنيم و اين را به فرهنگ تبديل كنيم.

رييس فدراسيون در ادامه در خصوص اعتراضات صورت گرفته در مورد برگزاري اردوي اتريش و برنامه ليگ گفت: ما در اين خصوص دو نامه از سوي باشگاه‌ها دريافت كرديم كه يكي براي به تاخيرانداختن اردوي اتريش بود كه دير به دست ما رسيد و فدراسيون برنامه اين اردو را از قبل ريخته بود و ديگري هم نامه‌اي بود مبني بر جايگزيني تيم اميد به جاي تيم ملي بزرگسالان در مسابقات غرب آسيا كه بايد بگويم براساس قراردادي كه بين 8 تيم حاضر در اين رقابت‌ها منعقد شده ما متعهد شده‌ايم كه با تيم بزرگسالان خود شركت كنيم و اين قضيه منتفي است.

 

 

 

  

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)