پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون شرایط سختی داشته و خوب حمایت نمی‌شویم

علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اینهایی که انتخاب شدند خوب بودند نه اینکه اینها از همه بهترند اما نماینده بهترین‌ها بودند.

وی درباره شرایط تیم ملی کشورمان گفت: منتظریم که آقای کی‌روش برگردد و برنامه‌هایش را بگوید آن موقع است که شرایط را  در نظر می‌گیریم.

کفاشیان درباره اینکه گفته بود اگر حمایت نشویم از برنامه‌های کی‌روش کم می‌کنیم، گفت: یقینا همین طور است. باید پولی باشد که برنامه‌های کی‌روش را پیش ببریم. اگر پول نرسد مجبوریم از برنامه‌های او کم کنیم. اما امیدوارم مسئولین حمایت کنند و پول هم برسد.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگاران در خصوص اینکه اعلام کرده بود به کادر فنی تیم ملی اضافه نخواهد شد، بلکه شاید کم هم شود، گفت: منظوری نداشتم. به هر حال شرایط سختی داریم و خوب حمایت نمی‌شویم. در این مورد مگر اینکه آقای کی‌روش خودش چیزی بخواهد و برنامه‌های کادر فنی را به ما بدهد.

کفاشیان افزود: ما بودجه داریم اما این بودجه کم است به همین دلیل شاید برنامه‌ها کمی رقیق‌تر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره مجمع فدراسیون و اینکه خود را به رای خواهد گذاشت، گفت: من نگفتم خودم را به رای می‌گذارم. همه جا رای‌گیری است و در مجمع هم هست.

وی در خصوص جدایی احتمالی نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و حضورش در پرسپولیس گفت: نه اینطور نیست که می‌گویند اینها گمانه‌زنی است و نبی با قدرت در فدراسیون خواهد بود. فکر نمی‌کنم با ایشان در مورد حضور در پرسپولیس هم صحبتی شده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعات اخیر پیرامون اسپانسر تیم ملی فوتبال نیز اظهار داشت: ما با بانکی صحبت نکردیم و این صحبت‌ها شایعه است.

کفاشیان درباره مشکل داوری نیز گفت: جلسه خوبی گذاشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم قرار شد کمیته داوران و دپارتمان داوری با یکدیگر همکاری کنند که امیدواریم مشکلشان حل شود. اگر حل نشود آن موقع تصمیم دیگری می‌گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)