رئیس خندان خیال همه را راحت کرد !

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: طبق قانون موجود در اساسنامه اگر هم استعفايم پذيرفته شود، معاون اول من؛ مهدي تاج اين پست را در اختيار خواهد گرفت.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، اخبار ساعت 20 پنجشنبه شب در حالی از حضور حبیب کاشانی در فدارسیون فوتبال و مدیرعاملی کفاشیان در پرسپولیس خبر داد که رئیس فعلی فدارسیون فوتبال می گوید اگر از سمت خود استعفا کند طبق اساسنامه فدراسیون مهدی تاج جانشین وی خواهد شد. در حالی که مطبوعات زرد و رسانه ملی برای حاشیه سازی در پرسپولیس از یکدیگر سبقت می گیرند، مصاحبه امروز علی کفاشیان با فارس به شایعات خاتمه داد. کفاشیان در خصوص جدایی اش از فدارسیون فوتبال می گوید : «در جلسه‌اي كه با سعيدلو داشتيم شرايط تيم‌ ملي و فدراسيون بررسي شد و رئيس سازمان از عملكرد فدراسيون فوتبال ابراز رضايت كرد. كفاشيان در پاسخ به اين سئوال كه سعيدلو به وي اولتيماتوم داده كه از رياست فدراسيون كنار برود؛ عنوان كرد: چنين بحثي صحت ندارد و شايعاتي است كه در رسانه‌ها مطرح شده است. سعيدلو اين مورد را مطرح نكرده است. شايد عده‌اي به دلايل خاصي من را دوست ندارند و به همين دليل چنين مباحثي را مطرح مي‌كنند. »


وي درباره اين شايعه كه قرار است هفته آينده استعفا كند و جايش را به حبيب كاشاني دهد؛‌ تاكيد كرد: بحث استعفاي من منطقي نيست. اگر هم از سمت رياست فوتبال استعفا بدهم، قطعي نيست كه از اين پست كنار بروم؛ زيرا مجمع بايد در اين مورد تصميم‌گيري كند. ضمن اين كه طبق قانون موجود در اساسنامه اگر من هم كنار بروم معاون اول من؛ مهدي تاج اين پست را در اختيار خواهد گرفت.
كفاشيان درباره نظر سعيدلو در مورد افشين قطبي خاطرنشان كرد: رئيس سازمان تربيت بدني علاقه زيادي به همكاري با سرمربي تيم‌ ملي دارد و از ما خواسته فردا به همراه قطبي براي انجام ديدار به دفتر ايشان برويم.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره اسپانسر پيراهن تيم‌ ملي يادآور شد: لگيا، اسپانسر بسيار خوبي است زيرا فدراسيون در سال‌هاي گذشته نتوانسته است با چنين مبلغي بر روي پيراهن تيم‌ملي حمايت‌كننده‌اي جذب كند.
وي ادامه داد: در دوره گذشته اسپانسر تيم‌ملي پوما بود كه ساليانه 350هزار يورو دريافت مي‌كردي. اما در حال حاضر فدراسيون از لگيا براي 2 سال 850 هزار دلار دريافت خواهد كرد.
كفاشيان در مورد اسباب‌كشي قطبي به هلند و دور شدن او از تيم ملي گفت: چنين مباحثي جوسازي برخي از رسانه‌ها است. سرمربي تيم ملي به طور كامل به مفاد قرارداد خود پايبند است و نبايد مسائل خصوصي افراد را رسانه‌اي كنيم. همانطور كه شاهد بوديم قطبي روز گذشته ديدار دو تيم پاس و ذوب‌آهن را در همدان نظاره كرد و امروز نيز ديدار پرسپوليس و پيكان را در ورزشگاه آزادي زير نظر خواهد داشت.
رئيس فدراسيون فوتبال درباره انتخاب داور ديدار استقلال و پرسپوليس تصريح كرد: تصميم نهايي در خصوص داور دربي اين بوده كه يك داور ايراني اين ديدار را قضاوت كند. به دليل اين كه داور اين ديدار خارجي نيست فدراسيون نظري درباره انتخاب داور نداده است و اختيار انتخاب داور را به كميته داوران سپرده‌ايم و تا اواسط هفته نيز داور دربي معرفي خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)