رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز در مورد اینکه کی‌روش حمایت خاص و ویژه از باشگاه‌‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون دارد، صحبت کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه‌ای که با سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشت، گفت: امروز جلسه بسیار خوبی با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان،‌ معاونان ایشان و کی‌روش داشتیم که دو بحث مطرح شد. یکی مشکلات مالی است که راحت حل می‌شود که الحمدلله سرپرست وزارت ورزش و جوانان قول مساعد داد و مسئله مهمتر که مدنظر کی‌روش بود بحث حمایت از تیم ملی بود.

وی افزود: کی‌روش حمایت خاص و ویژه از فدراسیون، باشگاه‌ها، سازمان لیگ برای حضور تیم ملی در جام جهانی را می‌خواهد. صالحی امیری قول مساعد داد تا از تیم ملی حمایت شود. حمایت از تیم ملی خواسته 70 میلیون ایرانی است.

کفاشیان در ادامه گفت:‌قرار شد با باشگاه‌ها و سازمان لیگ صحبت کنیم و با تفاهم این مشکلات حل شود. البته باشگاه‌ها هم حق دارند برای حضور خود در جام باشگاه‌ها و مسابقات لیگ به فکر تیم‌هایشان باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال تفاهم با باشگاه‌ها را به عهده ما گذاشت تا با مسئولان صحبت کنیم و به تفاهم برسیم.

وی در ادامه گفت:‌ جنگ اول بهتر از صلح آخر است، کی‌روش هم باهوش بوده و این کار را انجام داد. ما در حال حاضر باید شروع کنیم با باشگاه‌ها جلسه برگزار کنیم. مطمئن هستم که باشگاه‌ها نیز موفقیت تیم ملی برایشان مهم است. هفته آینده این جلسه برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم تا کی‌روش را راضی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: نتوانستیم تقویم AFC را تغییر دهیم اما باز هم تمام تلاشمان را می‌‌کنیم.

کفاشیان در مورد برگزاری اردوها قبل از بازی با تایلند، گفت: اولین اردو قبل از بازی با تایلند را برگزار می‌کنیم و تدارکات خوبی را در نظر داریم با چند کشور صحبت کردیم که یک بازی قبل از بازی با تایلند داشته باشیم، اگر آنها بیایند در اینجا در غیر این صورت در کشور آنها بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه در مورد تیم‌‌های ملی صحبت کردید و یا فقط در مورد بزرگسالان بود، گفت: قطعا از مشکلات همه تیم‌های ملی صحبت کردیم، اگر مشکلات باشد حل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)