پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:بازی با فولاد برای من  سند  دربی است.

مهرداد کفشگری درباره اینکه نمی تواند تیمش را در بازی روز جمعه مقابل نفت همراهی کند اظهار داشت:از این شرایط متاسفم.قطعا با تماشای این بازی استرس زیادی را تحمل خواهم کرد و امیدوارم پرسپولیس یک سه امتیاز حساس دیگر را هم کسب کند تا به روند صعودی مان ادامه بدهیم.

وی ادامه داد:در روزهای گذشته خیلی ها از من سوال می کردند که آیا باز هم دایی به تو اعتماد می کند.این مساله خیلی برایم عجیب است.به هرحال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد و آن شب هم قسمت من این بود.من که تعمدا اخراج نشدم.شاید اگر این اتفاق نمی افتاد،در ادامه مسابقه وضعیت بدتری به وجود می آید.فوتبال رو ندارد و نمی شود چیزی را قطعی بیان کرد.

هافبک پرسپولیس افزود:همانجان نذر کردم اگر پرسپولیس برنده بیرون بیاید،یک میلیون تومان به یک نیازمند می دهم که بلافاصله پس از پایان مسابقه این کار را انجام دادم.

وی درباره بازی هفته هفتم پرسپولیس مقابل فولاد گفت:این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد و دلیلش این است که مسابقه پیش دربی است.از سوی دیگر فکر می کنم این مسابقه برای من هم سند بازی در دربی است.امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید اما آرزو دارم فرصت حضور در دربی را پیدا کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)