پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت:قطعا می توانستیم با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم اما باز هم بدشانسی دست از سر ما برنداشت.

مهرداد کفشگری در رابطه با تساوی پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: بازی خوب و جذابی بود. فکر می کنم حضور هواداران به هر 2 تیم انگیزه داده بود تا فوتبال خوبی را ارائه دهند. ما مثل تمام بازیهای قبلی اگر در موقعیت هایی که به دست آوردیم، دقت بیشتری می کردیم، قطعا می توانستیم با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم اما باز هم بدشانسی دست از سر ما برنداشت.

وی درباره طرح «هادی 24» توسط هواداران عنوان کرد: من تا امروز چنین اتفاقی را در ایران ندیده بودم. معمولا در کشورهای اروپایی چنین اتفاقاتی رخ می دهد اما در فوتبال ایران همدلی هواداران هیچ وقت به این شکل نیست. واقعا هواداران مثل هفته های گذشته برای هادی نوروزی سنگ تمام گذاشتند و به آنها خسته نباشید می گویم.

هافبک پرسپولیس همچنین تصریح کرد: فقط ای کاش ما 3 امتیاز را می گرفتیم و به آنها تقدیم می کردیم. این زحمت هواداران و زحماتی که هادی برای تیم کشیده بود باید با پیروزی ما در این بازی تا حدودی جبران می شد اما متاسفانه نتوانستیم چنین کاری انجام دهیم و من از این مساله خیلی ناراحت هستم. البته امیدوارم هواداران همانطور که در این چند هفته ما را تنها نگذاشتند، از این پس هم به ورزشگاه بیایند تا انشاالله نتایج خوبی بگیریم و به آنها تقدیم کنیم.

کفشگری درباره اینکه قبل از ورودش به میدان از علی دایی رخصت گرفت، گفت: علی دایی به گردن من حق دارد و 4 سالی بود که شاگردش بودم. نکات زیادی را در فوتبال از دایی یاد گرفتم و وظیفه داشتم که به سمت او بروم. این برای اولین بار بود که روبروی علی دایی قرار می گرفتم و خواستم بداند که چقدر به او علاقه دارم. در هر صورت به نظرم احترام ها باید در فوتبال حفظ شود.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسید بازیکنان پرسپولیس عصبی هستند و همین موضوع به اخراج نورمحمدی انجامید، بیان داشت: این موضوع بیشتر به خاطر این بود که همه ما از ابتدای بازی عطش بردن داشتیم. قبل از بازی هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بیشتر این خشونت هم به خاطر همین بود. در هر صورت بازیکنان پرسپولیس چند هفته سخت را سپری کرده بودند و می خواستند برای کاپیتان تیمشان کاری کنند. وقتی ما عقب بودیم، فشار زیادی روی تیم بود و خوشحالیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. این خشونت به خاطر حساسیت بازیکنان روی نام نوروزی بود و دلیل دیگری نداشت.

هافبک پرسپولیس در پایان با اشاره به بازی هفته نهم تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: نتایج پرسپولیس تا اینجای فصل اصلا خوب نبوده و ما باید هر چه زودتر جبران کنیم. البته فاصله امتیازات آنقدر زیاد نیست و با 2، 3 برد می توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم. این روزها تمام تیمها برای بازیهای خود برنامه دارند و باید با دست پر از مشهد بازگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)