پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه نخواهیم داد تراکتورسازی مانند بازی با استقلال به ما هم فشار بیاورد.

مهرداد کفشگری، هافبک جوان پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی به اظهارنظر در خصوص این بازی و شرایط تیمش پرداخته است که مشروح آن در زیر می‌آید:

شرایط فعلی پرسپولیس چگونه است؟
پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و روحیه بازیکنان ما بسیار بالا است. خوشبختانه بازیکنان جدید هم به تیم ما وارد شده‌اند و با اضافه شدن آنها و چند بازیکن جدید شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم. برای دیدار با تراکتورسازی آماده‌ایم و وضعیت خوبی داریم. امیدوارم در این بازی با دست پر از زمین خارج شویم.

تراکتورسازی در تبریز فشار زیادی به استقلال وارد کرد. فکر می‌کنی بتوانید در تبریز از فشار حملات تراکتورسازان در امان بمانید؟

در اینکه تراکتورسازی تیم خوبی است هیچ شکی نیست و ما می‌دانیم که بازی سختی را در تبریز پیش رو داریم اما باید دید در بازی چه اتفاقاتی می‌افتد. تراکتورسازی تیم خوبی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و حتماً اجازه نخواهیم داد این تیم مثل بازی با استقلال به ما هم فشار بیاورد.

 چطور با جو سنگین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و فشار تماشاگران تبریزی کنار خواهید آمد؟

به هرحال ما می‌دانیم که در تبریز جو سنگینی وجود دارد و بازی در آنجا برای هر تیمی سخت است اما سعی می‌کنیم که فشار روحی و روانی را از روی تیم‌مان برداریم و به نوعی بازی و شرایط را کنترل کنیم.

با توجه به حضور کریمی در تیم تراکتورسازی و حساسیت‌هایی که بین او و کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس وجود دارد بازی جنجالی نخواهد شد؟

من اطمینان دارم که بازی ما با تراکتورسازی جنجالی نخواهد شد. علی کریمی در بازی رفت هم در ترکیب تراکتورسازی بود، آیا مشکلی به وجود آمد؟ کریمی بازیکن بزرگی است و به طور حتم همه احترام او را در بازی حفظ خواهند کرد. قطعاً بازیکن هر تیمی فقط به فکر بازی خوب و قابل قبول برای تیم خود خواهد بود.

در مورد بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس پیوستند چه نظری داری؟

مسلمان و حاتمی بازیکنان خوبی هستند و حتماً با حضور آنها در خطوط میانی و حمله شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. بازیکنان جدید حتماً به درد پرسپولیس می‌خورند، چرا که با تایید علی دایی به تیم ما آمده‌اند.

در بازی با تراکتورسازی مسئول یارگیری و کنترل علی کریمی تو هستی یا دهنوی؟

فعلاً سرمربی تیم بازیکنی که کریمی را مهار کند را مشخص نکرده است اما قطعاً مهار او کار آسانی نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)