پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازیکنان پرسپولیس از جو ورزشگاه تبریز نمی‌ترسیم اما تراکتور مجموعه خوبی است و بازی با این تیم در تبریز آسان نیست.

مهرداد کفشگری هدف پرسپولیس در نیم فصل دوم را تلاش برای کسب عنوان قهرمانی دانسته و معتقد است پرسپولیس برای رهایی از فشارهای چندسال اخیر به دلیل قهرمان نشدن در لیگ چاره ای جز کسب این عنوان ندارد. گفت‌‌وگوی وی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم را بخوانید:

 

 * شنیده شده در بازی امیدها به بازیکنان پرسپولیس قائمشهر پاداش داده‌ای. این مساله صحت دارد؟
من فوتبال خودم را مدیون پرسپولیس قائمشهر می‌دانم به همین دلیل در بازی امیدهای این تیم با صبای قم حاضر شدم و پس از برد به بازیکنان امیدهای پرسپولیس قائمشهر پاداش دادم.

* با توجه به شانس استقلال برای صدرنشینی در بازی مقابل ملوان، فکر می‌کنی پرسپولیس در رده اول جدول باقی می‌ماند؟
رسیدن به صدر خیلی مهم بود اما حالا حتما می‌خواهیم صدر نشین بمانیم به همین دلیل از تساوی تراکتور و استقلال خوشحال شدیم. باز هم دوست داریم بازی استقلال با ملوان مساوی یا با برد کم گل استقلال تمام شود تا ما قهرمان نیم فصل بمانیم. البته حق تراکتور در بازی با استقلال برد بود .

* یعنی قهرمانی نیم فصل این قدر مهم است؟
قهرمانی نیم فصل مهم است اما هدف اصلی ما قهرمانی پایان فصل است البته می دانیم که در نیم فصل دوم کار سختی برای قهرمانی داریم اما با درایت کادرفنی، حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان می‌توانیم پس از 6 فصل به قهرمانی در لیگ امیدوار باشیم و حتما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

* واقعا فکر می‌کنی بتوانید قهرمان لیگ شوید؟
پرسپولیس 6 سال است که قهرمان لیگ نشده به همین دلیل فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد. از سوی دیگر فکر می‌کنم قهرمانی حق هوادار پرسپولیس است و باید پس از 6 فصل قهرمانی دیگری را در لیگ تقدیم هواداران‌مان کنیم و این طلسم را هم بشکنیم.

* در نیم فصل دوم که زیاد اخراج نمی‌شوی؟
ذات فوتبال من کمی خشونت دارد اما حتما سعی می‌کنم بیشتر مواظب باشم تا تکل‌هایم منجر به اخراج نشود.

* در غیاب بازیکنانی مثل عالیشاه و صادقیان دیدار برگشت با تراکتورسازی را در جو ورزشگاه تبریز برای پرسپولیس دشوار نمی‌دانی؟
ما بازیکنان پرسپولیس از جو ورزشگاه تبریز نمی‌ترسیم اما تراکتور مجموعه خوبی است و بازی با این تیم در تبریز آسان نیست. در غیاب 2 بازیکن اصلی‌مان هم هدف‌مان تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و جمع کردن 3 امتیاز بازی‌هاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)