پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط مالی حاکم بر این باشگاه ابراز نارضایتی کرد.

مهرداد کفشگری در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در یک هفته گذشته تمرینات اختصاصی را به خوبی انجام دادم تا هرچه زودتر آماده حضور در میدان شوم. با این حال برای اینکه در تمرینات گروهی حضور پیدا کنم لازم است که جراح دستم روز شنبه بعد از گرفتن عکس از دستم نظر نهایی‌اش را اعلام کند که امیدوارم شرایطم را تایید کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: چنانچه جراح دستم اجازه دهد و پزشکان پرسپولیس هم صلاح بدانند از هفته آینده در تمرینات گروهی حضور یافته و با دیگر بازیکنان تمرین خواهم کرد تا اگر مربیان صلاح بدانند از بازی پرسپولیس – صبا، تیم را همراهی کنم.

کفشگری در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس طی روزهای اخیر خاطر نشان کرد: متاسفانه پول که نمی‌دهند هیچ آقایان حتی حاضر نمی‌شدند به محل تمرین آمده و یک کلام با بازیکنان صحبت کنند. این موضوع بازیکنان را بسیار ناراحت و عصبانی کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: بازیکنان در روزهای اخیر خیلی کمبودها را به خاطر هواداران و تیم‌شان تحمل کردند اما حالا دیگر کارد به استخوان‌مان رسیده است. بازیکنان و کادر فنی از این ناراحت بودند که چرا آقای پروین و دیگر مسولان باشگاه توجهی به آنها ندارند و نه تنها حق و حقوق بازیکنان را نمی‌دهند، بلکه در تمرینات نیز حضور پیدا نمی‌کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه با اشاره به حضور علی پروین در تمرین امروز این تیم گفت: بازیکنان پرسپولیس از کره مریخ نیامده‌اند که زبان را نفهمند و مشکلات را درک نکنند اما وقتی بعد از مدت‌ها که تغییر و تحول انجام شده و هیچ عزمی را برای حل مشکل‌شان نمی‌بینند انگیزه خود را برای تمرین از دست می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)