پرسپولیس نیوز : کادر پزشکی پرسپولیس براساس MRI صورت گرفته روی پای امید عالیشاه اعلام کرد؛ این بازیکن دچار پاره‌گی همسترینگ شده است و به این ترتیب تا چند هفته دور از میادین خواهد بود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: MRIانجام شده روی پای عالیشاه نشان از پاره‌گی همسترینگ دارد. این پاره‌گی در همان عضله ولی در بخش دیگری از آن روی داده و ارتباطی به آسیب‌دیدگی قبلی وی ندارد. البته از نظر پزشکی یک قانون است که احتمال بروز این آسیب‌دیدگی در عضله‌ای که قبلا دچار آن بوده تا مدتی بالا خواهد بود.

البته پاره‌گی عضله همسترینگ عالیشاه تفاوت دیگری هم با آسیب دیدگی قبلی وی دارد. دفعات قبل پاره‌گی کامل بود اما اینبار اتصال در بخش‌هایی وجود دارد و پاره‌گی بریده بریده است و خفیف‌تر محسوب می‌شود.

کادر پزشکی پرسپولیس با اعلام اینکه عالیشاه در بازی با سپاهان حضور ندارد، عنوان کرد که این بازیکن باید چند هفته‌ای برنامه‌های درمانی از جمله فیزیوتراپی را دنبال کند.

 

همچنین  مهرداد پولادی تمرینات خود را از امروز پیگیری می‌کند و مهرداد کفشگری از هفته آینده به تیم ملحق خواهد شد.

با پیش بینی کادر پزشکی پرسپولیس مبنی بر اینکه مهرداد پولادی امروز از نظر تنفس مشکل نخواهد داشت، اعلام کرد؛ وی از امروز با وجود دردی که خواهد داشت، تمرینات را از سر می‌گیرد.

بنابر اعلام کادر پزشکی تیم، درد ناشی از ضربه وارده ممکن است تا چند روز دیگر همراه بازیکن باشد اما با توجه به روند طی شده به نظر می‌رسد که عوارض دیگر مانند مشکل تنفس تا امروز برطرف شده باشد. پولادی قبل از تمرین معاینه می‌شود و بسته به شرایطی که دارد، تمرینات را به صورت اختصاصی یا با تیم آغاز می‌کند تا برای بازی با سپاهان آماده شود.

کادر پزشکی پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت مهرداد کفشگری اعلام کرد: او تمرینات خود را با آتل و به شکل دویدن آغاز کرده است و طبق برنامه قرار است از هفته بعد اندک اندک به جریان تمرینات گروهی باز گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)