پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پیروزی مقابل فجر سپاسی به میدان می‌رویم. دلمان برای زحمتی که کشیده‌ایم و امیدی که هواداران برای این فصل دارند می‌سوزد و نمی‌خواهیم این 25 هفته را قربانی کنیم.

مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: اینطور که به نظر می‌رسد، ما فقط هواداران را داریم و هواداران هم ما را دارند. به همین دلیل با بچه‌ها با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد و بخواهیم یا نخواهیم تاثیر خودش را می‌گذارد، تصمیم گرفته‌ایم برای هواداران و به خاطر اعتبار خودمان بازی کنیم. فکر نمی‌کنم بعد از بازی با فجر هم اتفاقی بیفتد، اما تا اینجا آمده‌ایم و دیگر نمی‌توانیم به عقب برگردیم. 25 هفته زحمت کشیدیم تا شانس قهرمانی داشته باشیم. روزهای سخت و دشواری را به بویژه در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم زحمتی که کشیده‌ایم را به سر انجام برسانیم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم این 25 هفته را قربانی کنیم. دلمان برای زحمتی که کشیده‌ایم می‌سوزد. از طرفی هواداران هم امید زیادی به این فصل بسته‌اند و نمی‌خواهیم امید آنها ناامید شود.

کفشگری درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود خاطرنشان کرد: تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم. ظرف دو، سه روز آینده پیش پزشک جراح می‌روم تا هم شرایط دستم را ببیند و هم نظرش را درباره زمان شروع تمرینات بپرسم. به طور قطع برای سه بازی پایانی آماده خواهم بود ولی خودم دوست دارم از بازی با صبا در اختیار تیم باشم. البته باید ببینم دکتر چنین اجازه‌ای می‌دهد یا نه؟

وی در پایان افزود: در هر صورت امیدوارم بچه‌ها در بازی با فجر و بازی‌های دیگر موفق باشند تا آخر فصل سرمان را جلوی هواداران بالا بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)