پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از باشگاه ماشین نگرفته‌ام اما اگر گرفته بودم حتماً با این وضعیت تا به امروز آن را آتش زده بودم.

مهرداد کفشگری با اشاره به شرایط خود اظهار داشت: وضعیت دستم به لحاظ حرکتی بسیار خوب شده است اما از آنجا که بازهم احتمال ضربه خوردن وجود دارد، فعلاً اجازه تمرین گروهی ندارم. به همین خاطر در بازی با فجر شرایط حضور در میدان را نخواهم داشت اما اگر اوضاع همین طور پیش برود امیدوارم که قبل از بازی با صبا تمرینات سنگین و گروهی را آغاز کنم و در این مسابقه در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان خواهم رفت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: خوشحالم که بعد از چند هفته ناکامی در رسیدن به پیروزی بالاخره بحران را دریبل زدیم و جبران کردیم. الان هم وضعیت‌مان به گونه‌ای است که فرصت اشتباه نداریم و من اطمینان دارم که سناریوی ناکامی دیگر برای‌مان تکرار نشده و پیش نخواهد آمد.

کفشگری در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: باید با فجرسپاسی مانند خود این تیم بازی کنیم. در شیراز نباید به فکر بازی زیبا باشیم و با دوندگی و تلاش بیشتر از قبل با تاکتیک خاص خودمان به فکر شکست این تیم باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خودروهایی که از سوی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم تعلق گرفته است، گفت: من از باشگاه ماشین نگرفته‌ام اما اگر گرفته بودم حتماً با این وضعیت تا به امروز آن را آتش زده بودم.

وی نیز به مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس شرایط مالی این باشگاه را نامطلوب خواند و گفت: بازیکنان پرسپولیس در حالی که تنها 5 هفته از لیگ برتر باقی‌مانده فقط 40 تا 50 درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند. هم‌تیمی‌های من با وجود قول‌هایی که داده شده اما به آنها عمل نشده است مردانه پای کار ایستاده‌اند، آنهم در شرایطی که بعضی‌ها به آنها اَنگ پولکی زده‌اند.

کفشگری در پایان تصریح کرد: ما اگر پولکی بودیم در تیم پرسپولیس دوام نمی‌آوردیم. بازیکنان ما همه مسائل را به خاطر هواداران و آبروی خودشان تحمل کردند اما حقیقتاً مشکلات قبلی ما از جایی شروع شد که بی‌پولی‌ها به اوج خودش رسید. در شرایط  فعلی هم  آقای پروین آمده است تا قول‌هایی که قبلاً به ما داده شده است را عملی کرده و مشکلات را حل کند که امیدوارم اینطور شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)