پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس شرایط بازی کردن در این تیم را دشوار توصیف کرد.

مهرداد کفشگری در مورد واریز مقداری از بدهی‌های بازیکنان به حساب آنها توسط باشگاه پرسپولیس گفت: حدود 25 درصد از طلبم را واریز کردند. مشکلات مالی زیادی داشتم که مقداری از آن با واریز این مبلغ حل شد. امیدوارم هرچه زودتر با مساعدت مسئولان باشگاه مابقی طلب‌مان هم پرداخت شود. به نوعی تا با ما به صورت کامل تسویه حساب نکنند، اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در خصوص اینکه آیا فصل بعد هم در جمع سرخپوشان خواهد ماند، اظهار داشت: از خدا می‌خواهم که در پرسپولیس بمانم. من در فصلی که گذشت با سختی فراوانی در این تیم جا افتادم و امسال می‌توانم بهتر خود را نشان دهم. البته بهتر است که بدهی فصل پیش به صورت کامل تسویه شود تا با خاطری آسوده برای فصل بعد آماده شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکت بازیکنانی مانند نیلسون و بنگر که با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کردند، عنوان کرد: وقتی علی آقا (دایی) می‌گوید قرارداد سفید امضا کنید یعنی پشت بازیکنش ایستاده و نمی‌گذارد او دچار مشکل شود. این بازیکنان (محسن بنگر و نیلسون کوریا) هم به دایی اعتماد کرده و قرارداد سفید امضا کردند.

کفشگری در پاسخ به این سؤال که آیا او هم حاضر است با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کند، خاطرنشان کرد: وقتی آقای دایی از من بخواهد 100 درصد این کار را انجام می‌دهم، مانند فصل گذشته که ایشان از خارج از کشور با من تماس گرفت و گفت قراردادم را با پرسپولیس امضا کنم. همان زمان هم هیچ صحبتی در مورد پول نکردم و خود علی آقا قرارداد مالی‌ام را نوشت. من سه سال شاگرد آقای دایی بودم و می‌دانم وقتی می‌گوید قرارداد سفید امضا کنید خودش قدر و ارزش بازیکن را می‌داند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رضا حقیقی، قاسم دهنوی و محمد نوری از پرسپولیس جدا می‌شوند، گفت: خدا کند همه این بازیکنانی که نام برده شد در پرسپولیس بمانند، چون سال گذشته عملکرد خوبی داشتند. در عین حال باید بگویم مهم این است که پرسپولیس موفق باشد نه اینکه چه بازیکنی می‌آید و می‌رود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برای فصل آینده چه شماره‌ای را در پرسپولیس می‌پوشد، اظهار داشت: وقتی به پرسپولیس آمدم شماره 24 را می‌خواستم که بر تن هادی نوروزی بود به خاطر همین شماره 18 را پوشیدم. از آنجایی که شماره 18 برایم در پرسپولیس خوش‌یمن بوده دوست دارم دوباره با این پیراهن برای پرسپولیس بازی کنم.

کفشگری ضمن ابراز امیدواری در خصوص زودتر آغاز شدن تمرینات پرسپولیس درباره پیوستن بازیکنان جوانی مانند دغاغله و طارمی به این تیم گفت: وقتی این بازیکنان جوان به پرسپولیس آمدند یعنی حتماً برای خودشان ظرفیت‌سازی کرده‌اند، چون بازی در تیم بزرگ پرسپولیس سختی‌های خودش را دارد و مسئولیت در این تیم سنگین است. ضمن اینکه شهرت پیدا کردن هم مسئله‌ای است که بازیکنان جوان باید با آن کنار بیایند.

وی ادامه داد: سال گذشته کاملاً متوجه شدم که بازی کردن در پرسپولیس بسیار دشوار است و کار هرکسی نیست، چون بازیکن پرسپولیس مسئولیت 30 میلیون هوادار این تیم را به دوش دارند. با این حال امیدوارم تمام بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که به پرسپولیس می‌آیند موفق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)