پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خبر درگیری من و علی‌عسگری یک خبر کذب و بی‌ارزش بود و حتی دیدید که درباره آن هیچ جا صحبت نکردم چون این خبر ارزش پرداختن نداشت.
 
مهرداد کفشگری در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 
درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان صحبت کن.
 
شرایط تیم ما خوشبختانه خوب است و بعد از برد خوبی که مقابل لخویا به دست آوردیم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم آماده بازی مقابل بنیادکار شده‌ایم و می‌خواهیم که با سه امتیاز و دست پر به تهران برگردیم. ما بسیار امیدوار هستیم و با هدف گرفتن سه امتیاز وارد این مسابقه خواهیم شد.
 
چقدر از بنیادکار حریف روز سه‌شنبه‌تان شناخت دارید؟
 
ما در اردوی امارات با این تیم بازی کردیم و شناخت نسبی نسبت به این تیم داریم اما به هر حال شرایط فرق می‌کند و آن بازی را نباید با این بازی نسبت دهیم و به نظرم نباید گول آن بازی را بخوریم. به هر حال کار ما در تاشکند بسیار سخت است و شرایط سختی در این کشور برای بازی مقابل بنیادکار داریم.
 
با آب و هوای ازبکستان که این روزها بسیار سرد است چه خواهید کرد؟
 
بله این روزها هوای تاشکند بسیار سرد است و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کند و حتی احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا خواهد کرد. هرچند که به دلیل همین سرما قطعاً کیفیت زمین هم دچار مشکل می‌شود اما ما با همه وجود به مصاف بنیادکار می‌رویم تا بتوانیم از سد این تیم بگذریم.
 
روز گذشته مبالغی به حساب بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه واریز شد اما صحبت از ناراحتی بازیکنان به دلیل کم بودن این مبالغ شنیده می‌شود. در اینباره چه صحبتی داری؟
 
نمی‌خواهم درباره کم یا زیاد بودن پول دریافتی بازیکنان حرف بزنم اما مطمئناً در هفته بعد همه چیز درست می‌شود.
 
روز گذشته صحبت از این بود که بازیکنان پرسپولیس به دلیل کم بودن دریافتی‌شان قصد اعتصاب و تمرین نکردن دارند این موضوع را تأئید می‌کنی؟
 
اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و هیچ عقل سلیمی قبل از بازی حساس چنین کاری انجام نمی‌دهد و مطمئن باشید دیگر اعتصاب نمی‌کنیم چرا که سال گذشته یک بار و در یک مقطع اعتصاب کردیم که ضربه‌اش را هم خودمان خوردیم و دیگر اعتصاب نخواهیم کرد.
 
روز چهارشنبه بود که خبر درگیری تو و حمیدرضا علی‌عسگری پس از پایان تمرین پرسپولیس در برخی رسانه‌ها منتشر شد، خودت در اینباره صحبت می‌کنی؟
 
متأسفانه وقتی در تمرین هستیم و با هم شوخی می‌کنیم سریعاً خبر درگیری و دعوای ما در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود اما در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و موضوع خاصی نیست. من و حمید علی‌عسگری در یک تیم بودیم و چند گل بد خوردیم که سر همین موضوع جر و بحث کردیم و همه چیز در همین حد بود که حتی دیدید هیچگاه درباره آن هم صحبت نکردم چون موضوعی نبود که بخواهم درباره‌اش حرف بزنم اما یکسری هستند که می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که نباید ما به آن اهمیت بدهیم هرچند که خودم وقتی به خانه آمدم و این خبر را دیدم از انتشار چنین خبری متعجب شدم.
 
چند هفته است که نیمکت نشین‌ شده‌ای فکر می‌کنی چه زمانی دوباره بتوانی به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردی؟
 
حتی در چند هفته‌ای که می‌باختیم شرایط تیم ما خوب بود اما با وجود خوب بازی کردن توپ‌هایمان درون گل نمی‌رفت و من هم بازیکنی نیستم که به دنبال موفقیت خودم باشم و برای بازی کردنم منتظر نتیجه نگرفتن بشوم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و فقط باید تمرین کنم و بقیه مسائل در اختیار کادر فنی است همانطور که زمانی که درخشان به پرسپولیس آمد 4 هفته من را بازی نداد اما 8هفته به من بازی داد اما حالا نیمکت‌نشینی من قطعاً به دلیل ضعف فنی نیست بلکه این یک موضوع سلیقه‌ای است و حتماً درخشان صلاح دانسته که من در این هفته‌ها بازی نکنم و من هم مشکلی با این قضیه ندارم اما مطمئناً یک روز حق خودم را خواهم گرفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)