پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داربی ۸۲ سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کند.

مهرداد کفشگری درباره بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل استقلال، اظهار کرد: این داربی با همه داربی‌ها فرق دارد حتی این بازی از بازی رفت که مقابل استقلال انجام دادیم هم متفاوت است زیرا حساسیت‌های بسیاری دارد. من فکر می‌کنم سرنوشت قهرمانی در این بازی مشخص خواهد شد. برای همین این بازی برای هواداران هم حساسیت زیادی به وجود آورده است.

 کفشگری ادامه داد: در بازی رفت فرصت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما در همان بازی چون در دقیقه ۹۶ گل زدیم هواداران راضی بودند. استقلال هم تنها یک فرصت برای گل زدن داشت. امیدوارم داربی آینده بازی خوبی شود و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 او درباره وضعیت پرسپولیس گفت: بعد از بازی با سایپا باخت نداشتیم. امسال پرسپولیس گزینه قهرمانی است و انتظار هواداران از تیم بسیار بالاست. ما با تمام وجود بازی می‌کنیم هر چند داربی حساسیت خاص خودش را دارد.

 کفشگری ادامه داد: بعضی از داربی‌ها پرگل می‌شوند و برخی دیگر کم گل می‌شوند. من فکر می‌کنم داربی روز جمعه بازی پرگلی باشد و امیدوارم برنده آن پرسپولیس باشد.

او اضافه کرد: درگذشت هادی نوروزی برای ما بسیار سخت بود اما همین موضوع انگیزه‌ای شد تا در همه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و با قهرمانی روح او را شاد کنیم.

کفشگری درباره کارت زردی که در دیدار مقابل ملوان دریافت کرد، گفت: در آن صحنه که من کارت زرد گرفتم داور بازی در پنج متری صحنه بود و هیچگونه خطایی ندید اما کمک داور که فاصله زیادی با او داشت صحنه را خطا دید. من هم عصبانی شدم و به داخل زمین رفتم و به همین دلیل داور به من کارت زرد نشان داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)