پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا از آغاز نیمه دوم تیم خود به خود عقب کشید این در حالی است که مربیان اصلاً دستور چنین کاری را صادر نکرده بودند.

مهرداد کفشگری در مورد بازی پرسپولیس و راه‌آهن که منجر به پیروزی 2 بر یک سرخپوشان شد، اظهار داشت: در نیمه اول، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر زمین بودیم اما نمی‌دانم چرا از آغاز نیمه دوم تیم خود به خود عقب کشید؛ این در حالی است که مربیان اصلاً دستور چنین کاری را صادر نکرده بودند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس مشکل بدنی دارد، خاطرنشان کرد: به آن صورت مشکل بدنی وجود ندارد و ما بیشتر از لحاظ روحی و روانی مشکل داریم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: در این فصل نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم که این مسئله روی روحیه بازیکنان اثر منفی گذاشته است. همین موضوع باعث شده در 30 دقیقه پایانی بازی‌هایمان به خاطر استرسی که وجود دارد دچار مشکل شویم.

کفشگری در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به روزهای اوجش برگردد، عنوان کرد: کم‌کم شرایط خوبی پیدا می‌کنیم و اگر 2،3 پیروزی پیاپی کسب کنیم می‌توانیم از فشاری که روی تیم وجود دارد خارج شویم.

وی در مورد اینکه چرا در بازی با راه‌آهن در پست هافبک چپ بازی کرده، گفت: از لحظه‌ای که وارد زمین شدم در پست هافبک دفاعی بازی کردم ولی چون سید علی فاطمی کمی بی‌تجربه بود سعی کردم کمی به سمت چپ متمایل شوم تا به او هم کمک کنم. واقعاً جو برای فاطمی سنگین بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)