پرسپولیس نیوز : پزشک باشگاه پرسپولیس گفت: مکانی به بهبودی کامل دست پیدا کرده و بعد از پایان محرومیتش درون دروازه سرخپوشان می تواند قرار بگیرد.

دکتر حقیقت  در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: مهرداد کفشگری از دیروز تمرینات خود را با تیم شروع کرده و مشکلی برای دیدار با سپاهان نخواهد داشت.

وی با اشاره به مصدومیت قبلی سوشا مکانی عنوان کرد: او هم به بهبودی کامل دست پیدا کرده و بعد از پایان محرومیتش درون دروازه سرخپوشان می تواند قرار بگیرد.

پزشک باشگاه پرسپولیس در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت رضا نورمحمدی گفت: نورمحمدی روز گذشته در جریان تمرین از ناحیه همسترینگ پا دچار کشیدگی شد که حالا با توجه به تمهیداتی که نسبت به او اندیشیدیم باید ببینیم که وضعیت او در نهایت به کجا خواهد انجامید.

 

مهرداد کفشگری که پیش از بازی با استقلال خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شد و علیرضا نورمحمدی که اواخر تمرین روزر شنبه به دلیل درد در ناحیه پا راهی رختکن شد، تا بازی با سپاهان مشکلی نخواهند داشت و در اختیار کادر فنی خواهند بود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا این دو بازیکن می‌توانند در بازی دوستانه امروز شرکت کنند، گفت: شرایط دو بازیکن را بررسی کرده و به آقای برانکو اعلام می‌کنیم ولی شاید با توجه به اینکه احتمال بروز آسیب در جریان بازی بیشتر است، این موضوع را هم لحاظ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)