پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، سایپا در مصاف با این تیم چشم به ضدحملات داشته است.

مهرداد کفشگری در خصوص برتری پرسپولیس مقابل سایپای البرز اظهار داشت: در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا خوب بازی نکردیم و نتوانستیم بازی هجومی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم، چون شاگردان فیرات با ارائه یک بازی کاملاً بسته در زمین خود تمام راه‌های نفوذی ما را بسته بوده و چشم به ضدحملات داشتند.

وی در ادامه افزود: تیم سایپا روی ضدحملات 2 شانس گلزنی نیز مقابل ما به دست آورد اما به هر شکل بعد از رفتن به رختکن و شنیدن صحبت‌های آقای دایی تبدیل به تیم دیگری شدیم و همه دیدند که در 45 دقیقه دوم سایپا یک شانس گل هم نداشت اما ما 4 موقعیت گل داشتیم که خدا را شکر یکی از آنها گل شد و ما به حق مسلم خودمان یعنی 3 امتیاز رسیدیم.

هافبک تدافعی پرسپولیس با ستایش و تمجید از عملکرد بازیکنان جوان این تیم به ویژه پیام صادقیان خاطر نشان کرد: صادقیان بازیکنی است که استعداد خدادادی بالایی در فوتبال دارد. او گوشه‌ای از توانایی بالای خود را در دیدار با سایپا نشان داد و روی سانتر زیبای‌اش و ضربه هوشمندانه مسلمان به گل رسیدیم.

کفشگری با رد این نکته که هیچ کری بین سرمربیان پرسپولیس و سایپا وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: آقایان دایی و فیرات هیچ کری با یکدیگر نداشتند و در واقع هر کدام از آنها نیز به فکر پیروزی تیم‌های‌شان بودند. اتفاقاً آنها رابطه بسیار خوبی نیز به دلیل آشنایی کامل از یکدیگر داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)