پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:من هنوز خودم را مهرداد کفشگری که باید باشد نمی دانم.

مهرداد کفشگری درباره بازی تیمش مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:به دلیل شیوه بازی فجر،ما در نیمه نخست خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

وی ادامه داد:از این برد خیلی خوشحالم اما به نظرم پرسپولیس واقعی نباید به یک گل بسنده کند.ما می توانیم و باید گل های بیشتری در مسابقات بزنیم و مقتدرانه در بازی ها به پیروزی برسیم.پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من به آینده تیم خوشبین هستم.حالا که به صدر خیلی نزدیک شده ایم دیگر نباید این موقعیت را از دست بدهیم.

هافبک پرسپولیس درباره حضورش در این مسابقه در ترکیب اصلی که به منزله نیمکت نشینی رضا حقیقی و قاسم دهنوی بود گفت:خدا شاهد است از ته دل  می گویم که برایم هیچ تفاوتی ندارد من بازی کنم یا قاسم یا رضا.برای این دو هم فرقی نمی کند و چون می دانم این را به صراحت می گویم.

وی ادامه داد:مهم در شرایط فعلی موفقیت پرسپولیس و شادی 30 میلیون طرفدار است.این قدر خودخواه نیستم که در این شرایط حساس خودم را ببنیم و موفقیت تیم را فراموش کنم.

هافبک پرسپولیس افزود:من پس از بازی فولاد که از نظر خودم عملکرد بدی نداشتم دو مسابقه نیمکت نشین شدم.کادر فنی بر اساس شرایط تیم حریف و وضعیت بازی ترکیب را انتخاب می کند.البته من هنوز خودم را مهرداد کفشگری که باید باشد نمی دانم.شاید برای همین بازی فجر به خودم 16 می دهم و می خواهم بیش از این ها برای پرسپولیس موثر باشم.

وی درباره درگیری اش با بازیکن فجر در جریان مسابقه گفت:یکی ازبازیکننت فجر روی زمین افتاده بود و من به کوهنورد گفتم که آن طرف بازیکن شماست که روی زمین افتاده  و بهتر است توپ را بیرون بزنی.او برگشت و گفت دوست ندارم توپ را بیرون بزنم.من هم گفتم نمی خواهی نزن.کلا من در زمین عصبانی نمی شوم مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی بیفتد که پنجشنبه شب نزدیک بود یکی از این موارد نادر رخ بدهد.

کفشگری در پایان افزود:می خواهم مساله ای را بیان کنم و آن این است که من در هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم و صفحه ای هم ندارم.شاید برخی این کار را مساله عادی بدانند اما من به عنوان یک فوتبالیست خیلی مراقب فعالیت هایم هستم و می خواهم زندگی آرامم را داشته باشم.

وی تاکید کرد:درست است 26 سال سن دارم ولی حدود 10 سال است به صورت جدی در فوتبال هستم.بازیکنان بزرگی را دیده ام که در سالهای گذشته به رغم داشتن استعداد زیاد دچار حاشیه شدند و از عرش به فرش رسیدند.سعی کردم قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم برای خودم ظرفیت سازی کنم.امیدوارم در این فوتبال هیچ وقت اسیر حاشیه نشوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)