پرسپولیس نیوز : مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران می‌گوید این ورزشگاه آماده میزبانی از دیدار نفت تهران با پرسپولیس است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

وی همچنین اعلام کرد این ورزشگاه دو مشکل دارد که با رفع آنها به عنوان نخستین ورزشگاه ایران امتیاز A+ را از مسئولان AFC خواهد گرفت.

 طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 20:15 دقیقه روز جمعه اول شهریورماه قرار است در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود.

حسین کلانترزاده در مورد اینکه ورزشگاه تختی می‌تواند میزبان این دیدار حساس و تماشاگران پرتعداد پرسپولیس باشد، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی نداریم و آمادگی کاملی برای میزبانی از هواداران تیم‌های پرسپولیس و نفت در این مسابقه را داریم.

وی با اشاره به اینکه دیدار سایپا با پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، افزود: ظرفیت ورزشگاه تختی 25 هزار نفر است و محدویتی هم برای ورود ماشین‌ به ورزشگاه نداریم. ضمن اینکه قصد داریم تعداد باجه‌های فروش بلیت را هم افزایش دهیم تا از تجمع و ایجاد صف مقابل ورودی‌های ورزشگاه جلوگیری کنیم. در این بین امیدواریم مسئولان هم در زمینه فروش بلیت به ما کمک کنند.

مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران در مورد مشکلات زمین شماره یک فوتبال این مجموعه اظهار داشت: ورزشگاه تنها دو اشکال دارد که اولی اسکوربرد است و دومی نور. طبق قراردادی که منعقد شده است از امروز کار بازسازی و راه‌اندازی اسکوربرد آغاز می‌شود و برای کل مشکل کامل نور ورزشگاه هم نیاز به بودجه 300 میلیون تومانی داریم، هر چند الان مشکلی برای برگزاری مسابقات زیر نور نداریم اما برای اینکه نور ورزشگاه استاندارد شده و مورد تائید مسئولان AFC قرار گیرد باید پروژکتورهای خاصی را اضافه کنیم تا نور تنظیم شود.

وی در توضیح این مسئله اضافه کرد: به علت اینکه پروژکتورهای ما در یک سمت قرار دارد، بین سمت چپ و راست زمین 200 لوکس اختلاف نور وجود دارد. در بررسی‌هایی که انجام دادیم، برای رفع این مشکل باید پروژکتورهایی مخصوص را نصب کنیم تا در نهایت نور کل زمین یکسان باشد. در این رابطه با شرکت‌های مختلفی صحبت کردیم که در صورت تامین این بودجه، براحتی این مشکل هم حل خواهد شد.

کلانترزاده در ادامه تاکید کرد: قطعا اسکوربرد تا زمان ورود ناظران AFC آماده می‌شود و در صورت تامین بودجه لازم نور ورزشگاه را هم تا آن زمان استاندارد خواهیم کرد. اگر این دو مشکل برطرف شود به عنوان نخستین ورزشگاه ایران از مسئولان AFC امتیاز A+ را خواهیم گرفت که این مسئله به دو باشگاه لیگ برتری راه‌آهن و نفت تهران و باشگاه دسته اولی پیکان برای دریافت مجوز پروانه حرفه‌ای کمک بسیاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ورزشگاه تختی شبیه ورزشگاه المپیک مونیخ است، در پاسخ به این پرسش که قصد ندارید در قسمت روبرو هم سکوی تماشاگران ایجاد کنید؟، یادآور شد: این پروژه هزینه‌بر است و اگر باشگاه‌‎های نفت و راه‌آهن با ما همکاری کنند، می‌توانیم کارساخت سکوهای روبروی جایگاه را هم آغاز کنیم و می‌توانیم میزبان خوبی برای مسابقات این تیم‌‎های در رقابتهای لیگ باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران با تاکید بر اینکه متاسفانه در این سال‌ها ورزشگاه‌های بسیاری ساخته شد که هیچکدام استانداردهای AFC را ندارد، گفت: برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های 2019 بهتر است به فکر تجهیز ورزشگاه‌ها باشیم زیرا در صورت نداشتن امکانات سخت افزاری لازم، به راحتی این بهانه را دست مسئولان AFC می‌دهیم که میزبانی را به رقیبان ایران بدهند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)