پرسپولیس نیوز : پیشکسوت شاهین و پرسپولیس معتقد است عملکرد دایی نسبت به اعلام رضایتش در مورد مایلی کهن بسیار سنجیده و از حق گذشتن او ارزشمند بود.

حسین کلانی با تاکید بر اینکه اتفاق رخ داده میان محمد مایلی‌کهن و علی دایی نباید از همان ابتدا به وقوع می‌پیوست، گفت: این دو مسئولیت‌هایی به عنوان قهرمانان ملی و به عنوان دو معلم برای جوانان کشور دارند، بنابراین باید بدانند که به دلیل محبوبیت در میان مردم، رفتار آن‌ها زیر ذره‌بین است و نباید اجازه می‌دادند که اتفاق رخ داده میان آن‌ها رسانه‌ای شود چرا که هر عملی از آن‌ها به منزله بروز یک رفتار و الگو برای جوانان تلقی می‌شود.

وی افزود: باید بزرگان ورزش کشور با پادرمیانی نسبت به این مسئله اجازه نمی‌دادند کار به اینجا کشیده شود و متاسفم که چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ می‌دهد و به عنوان یک قدیمی بسیار ابراز ناراحتی می‌کنم چرا که جوانان کشور باید به عنوان بزرگتر و پیشکسوت از ما الگو بگیرند.

کلانی با اشاره به اینکه مسلما عملکرد دایی خوب و ارزنده بوده است، بیان کرد: امیدوارم این مسئله تداوم داشته باشد و اختلاف‌هایی که همواره در میان افراد وجود دارد، موجب ناراحتی در میان آن‌ها نشود. ما باید همان گونه که برای نظرات خود احترام قائلیم، برای دیگران هم احترام قائل باشیم تا همه مسائل با خیر و خوشی فیصله یابد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه هر فردی یک خصوصیت اخلاقی دارد که باید دیگران نسبت به آن احترام بگذارند گفت: آنچه مسلم است، این است که نباید کسی در رابطه با محمد مایلی کهن و علی دایی قضاوت کند چرا که هیچ کسی چنین حقی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)