پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ملی ایران با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجودشان بازی می‌کنند تا پیروز شوند.

حسین کلانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: صحبت‌های کسانی مثل ما که نزدیک به تیم نیستند و از شرایط تیم ملی خبر ندارند ممکن است گاهی اوقات گمراه کننده باشد. ما تمریناتشان را از نزدیک نمی‌بینیم و نمی‌دانیم در اردو چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما آن چیزی که مشخص است این است که بچه‌ها در این سه بازی فوق العاده بودند و با وجود این‌که دیدار دوستانه‌ای نداشتند، چندان کنار همدیگر بازی نکردند و با مشکلاتی که در بحرین به وجود آورده بودند و همچنین با دشمنی‌هایی که با ما می‌کنند، تیم ما با تمام وجودش بازی کردند.

او ادامه داد: همه بازیکنان درخدمت همدیگر بازی می‌کنند و هدف‌شان موفقیت تیم و شادی هموطنان مان بود. در بازی آخرمان کار بسیار سختی داریم. عراق همیشه رقیب ما بوده و من هم در زمانی که بازی می‌کردم مقابل این تیم قرار گرفتم. آن‌ها همیشه تیمی بوده‌اند که مورد حمایت قرار می‌گرفتند و شرایط خوبی را برایشان به وجود می‌آورند. آن‌ها هر موقع با ما بازی می‌کنند انگیزه فراوانی دارند و همیشه روحیه آن‌ها بالاست که تیمی مثل ایران را شکست دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این‌که خوشبختانه بازیکنان ما در هر دوره با قاطعیت عراقی‌ها را شکست داده‌اند، گفت: پیروزی‌هایمان مقابل عراق هیچ‌وقت از یادمان نمی‌رود. بچه‌های ما همدل هستند، روحیه بالایی دارند و تصمیم گرفته‌اند که به امید خدا این تیم را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند. ان‌شاءالله تیم ما صعود خواهد کرد اما باید در زمین، خودمان را نشان دهیم.

او اضافه کرد: من این توانایی را در بچه‌های خودمان می‌بینم که مقابل عراق نتیجه خوبی کسب کنند. البته به هر حال تدارک میزبانی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و بحرینی‌هاست و اگر عوامل مختلفی که همیشه دست به دست هم می‌دهند تا برای ما مشکل به وجود بیاید، در این بازی اتفاق نیفتد می‌توانیم صعود کنیم. امیدوارم با غیرت در زمین حاضر شوند و باتمام وجودشان باعث خوشحالی مردم ایران شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)