پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تغییر و تحولاتی که صورت گرفته در جهت احیای مسائل بوده است و کاری به مسائل فنی تیم ندارد.

حسین کلانی در گفت‌وگو در خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من به علت سرماخوردگی و کسالتی که داشتم مدتی در خانه بودم و این موضوع را هم از رسانه‌ها شنیدم. خودم خبر نداشتم که این اتفاق امروز خواهد افتاد البته پیش از اینکه بیمار شوم با من صحبت شده بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس باشگاه خود ماست و هر کاری که از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم مثمرثمر باشیم. وقتی با من صحبت شد اعلام کردم که هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم البته من پیش از این هم به عنوان مشاور در کنار باشگاه بودم اما شاید خواسته‌اند که این موضوع پررنگ‌تر شود. حضور در هیأت مدیره بهتر است زیرا در جلسات شرکت می‌کنیم و راهکارهای خود را در خصوص تیم اعلام می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود تغییر و تحولاتی در این باشگاه در راه است، گفت: نمی‌دانم اما احتمالا تغییراتی خواهد بود که به سود باشگاه پرسپولیس باشد. مالک باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش است و تصمیمات را در این زمینه آنها می‌گیرند. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به سود مردم و پرسپولیس باشد.

وی در مورد اینکه این تغییر و تحولات در آستانه دربی رخ می‌دهد و نظرش در مورد این مسئله چیست، تاکید کرد: اصولا اعضای هیأت مدیره نقشی در روند کاری تیم ندارند. مسیر و برنامه تیم تقریبا مشخص شده و اطمینان بازیکنان هم جلب شده است. پرداختی‌ها انجام شده و نهایتا تغییر و تحولات صورت گرفته در جهت احیای مسائل است.

کلانی تاکید کرد: زمانی که بازیکنان ببینند نفرات گذشته که قبلا در تیم بازی می‌کردند و به لحاظ فنی به آنها نزدیک‌ترند احساس دلگرمی بیشتری می‌کنند در هیأت مدیره هم افرادی چون سیاسی، طاهری و همچنین کاشانی که به تازگی به اعضای هیأت مدیره اضافه شده در کنار تمامی افراد حسن نیت دارند و با مسائل به خوبی آشنا هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)