پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به فوتبال ایران آسیب می رساند.

حسین کلانی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به شرایط قرنطینه و تغییر برنامه دیدار با سپاهان اظهار داشت: برخی از تصمیمات را باشگاه باید بگیرد. صحبتهای امثال من خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد اما خوشبختانه برنامه تغییر کرد.

وی ادامه داد: در برخی موارد حتی فدراسیون و سازمان لیگ روی صحبت‌های مسئولان باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند و خیلی به صحبتهای امثال من کاری ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه در طول زندگی ام وقتی حرف از پرسپولیس شده احساسم به عقلم غلبه کرده و در مورد پرسپولیس تابع احساسم هستم.

وی ادامه داد: به خاطر همین در خیلی از مواقع با این چنین مسائلی احساسی برخورد کردم. اما وقتی یکی مسئولیت داشته باشد دیگر نمی تواند مثل من احساسی برخورد کند.

کلانی تاکید کرد: فشردگی برنامه لیگ قهرمانان و لیگ برتر کار را برای پرسپولیس سخت کرده و این موضوع نه تنها به باشگاه بلکه به فوتبال ایران لطمه خواهد زد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، افزود: بیشتر بازیکنان تیم ملی را همین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تشکیل می دهند و خستگی آنها به سود تیم ملی هم نیست.

وی با اشاره به شرایط سخت قرنطینه ای پرسپولیسی‌ها در ۲۰ روز گذشته گفت: از پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیسی‌ها در قرنطینه بود اما خوشبختانه بالاخره این موضوع تمام شد.

کلانی ادامه داد: شرایط سخت هند و قرنطینه طولانی مدت خیلی روی تیم اثر بدی میگذارد. بازیکن نمی‌تواند این مدت طولانی در قرنطینه باشد و خانواده خود را نبینند. خوشحالم این موضوع با مدیریت صحیح به پایان رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان عنوان کرد: در چنین شرایطی اگر بازیکنی با این وضعیت روحی به میدان برود و یا تمرین کند احتمال مصدومیت بسیار بالا است.

وی افزود: پرسپولیس عملکرد فوق العاده ایی در لیگ قهرمانان داشت و حالا نوبت ادامه موفقیت های این تیم در لیگ برتر است.

کلانی گفت: برد مقابل سپاهان و استقلال در دو بازی آینده پشت سر گذاشتن نیمی از راه قهرمانی است و امیدوارم در این راه موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)