پیکشسوت تیم فوتبال پرسپیس گفت: سید جلال حسینی آنقدر آماده است که باید مدافع ثابت تیم ملی باشد.

حسین کلانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شود یا خیر، اظهار داشت: قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ می‌شود. این تیم بهترین تیم آسیا و حتی جهان است و در هیچ تیمی تا این حد همبستگی نمی‌بینید.

وی افزود: پرسپولیس همیشه موفق است؛ چون همه اعضای کادر فنی این تیم جزو پرسپولیسی‌های اصیل هستند. در پرسپولیس کسی به دنبال منافع شخصی نیست و شما نمی‌بینید که کسی نیازهای مالی خود را عنوان کند. این تیم صاحب فرهنگ ورزش کشور است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان این تیم رقم‌های بالای ده میلیارد تومان دریافت کرده‌اند، گفت: این حرف‌ها توسط کسانی گفته می‌شود که مدام در حال شایعه‌پراکنی هستند. همه مبالغی که پرسپولیسی‌ها دریافت کرده‌اند در یک چارچوب و سقف مشخصی بوده است.

کلانی در مورد اینکه آیا وزیر ورزش در قهرمانی‌های پرسپولیس نقشی داشته یا خیر، تصریح کرد: برای وزیر ورزش فرقی ندارد استقلال قهرمان شود یا پرسپولیس. او به ورزش کشور خدمت می‌کند و استقلال و پرسپولیس هم مثل فرزندانش هستند. اگر هم به تیمی گرایش داشته باشد در رسیدگی به این تیم‌ها تاثیرگذار نیست.

وی ادامه داد: از خودگذشتگی که بازیکنان پرسپولیس در بازی‌ها از خود نشان می‌دهند نشان می‌دهند همه آنها قلبا پرسپولیسی هستنذ. با این حال برخی به دنبال تخریب این تیم هستند؛ چون توان رقابت سالم با این تیم را ندارند.

پیکشوست پرسپولیس درباره عملکرد سید جلال حسینی در این تیم گفت: سید جلال حسینی آنقدر آماده است که باید مدافع ثابت تیم ملی باشد. الان دیگر مثل گذشته نیست که به خاطر سن و سال بازیکن بزرگی همچون ناصر حجازی را از تیم ملی کنار بگذارند.

کلانی در پایان در مورد وضعیت استقلال خاطرنشان کرد: از وضعیت استقلال ناراحت هستم. در این تیم هم همین بچه‌های مملک بازی می‌کنند و چاره دیگری هم نیست. چون نمی‌شودهمه آنها در یک تیم حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)