مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در شب شهرآورد هفتادم برنامه ویژه ای را برای تقدیر از تعدادی از پیشکسوتان خود ترتیب داده بود.

 

یکی از این پیشکسوتان حسین کلانی بازیکن اسطوره ای پرسپولیس بود که پس از مراسم تقدیر دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد.  مهاجم اسبق سرخپوشان گفت: می بینیم که در خیلی از مراسم ها و برنامه ها صحبت از بهترین گلزنان و برترین بازیکنان می شود اما باید توجه کرد که اگر بازیکنی در تاریخ یک باشگاه ماندگار شده است، بخش قابل توجهی از آن مربوط به بازیکنانی می شود که در کنار او بازی می کرده اند و عامل اصلی چهره شدن او بوده اند.

 

کلانی افزود: در زمان ما نیز این حکم جاری بود و ما چند روح بودیم در یک جسم. حالا هم اگر ما مطرح هستیم و یا در چنین برنامه هایی حضور داریم در واقع نماینده هم تیمی های خود هستیم که با وجود تلاش، سعی، همفکری و همدلی آنها توانستیم در زندگی ورزشی خودمان موفقیتی به دست آوریم.

 

 

 

کلانی خطاب به بازیکنان کنونی پرسپولیس یادآور شد، شما هم باید بدانید که این دوستانتان هستند که می توانند به موفقیت شما کمک کنند. اگر روزنامه ها گلزنان یا چهره ها را تیتر می کنند راه را به خطا می روند، چرا که اگر دروازه بانان، مدافعان و هافبک ها تلاش نکنند موفقیت یک بازیکن معنایی ندارد. مهم نیست که چه کسی کار را تمام می کند. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی وارد زمین می شوید به فکر این باشید که چطور با همبازیانتان رفتار کنید و چکار کنید که او و در اصل، مجموعه تیم موفق شود. موفقیت شما در یکی بودن شماست.

 

وی با تشکر از مسئولین باشگاه که برنامه هایی برای تقدیر از پیشکسوتان ترتیب داده اند، به زحمات کادر فنی و بازیکنان هم اشاره کرد و گفت: این را بدانید که با هم انتقادهایی که گاهی از سوی ما مطرح می شود، همه شما در دل ما جای دارید. فردا روزی است که همه چشمها به ساق های شما دوخته شده است. امیدوارم در مسیر پیش رویتان موفق باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)