پرسپولیس نیوز :پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می‌گوید قرار نبوده گل محمدی از سرمربیگری این تیم استعفا دهد.

حسین کلانی درباره استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: در این زمینه هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل باید تصمیم بگیرند اما تا جایی که من می‌دانم قرار بود یحیی برای فصل بعد به باشگاه برنامه دهد. البته این احتمال وجود دارد که باشگاه از مربیان دیگری هم برنامه خواسته باشد، اما تا صبح امروز (چهارشنبه) که خبر استعفای گل محمدی را شنیدم از این استعفا هیچ خبری نبود.

 

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سه‌شنبه در جلسه پیشکسوتان این باشگاه حضور داشت، ادامه داد: در جلسه دیروز ما صحبتی درباره گل محمدی و کادر فنی نشد و حتی گفته شد که گل محمدی بازیکنان فصل آینده‌ را انتخاب کرده و قرار است برنامه‌اش را ارائه دهد.

 

کلانی در ادامه درباره مباحث مطرح شده در جلسه پیشکسوتان گفت: در این جلسه قرار شد که نماینده ای از کمیته‌ پیشکسوتان و کمیته‌ فنی باشگاه در کمیته‌ انضباطی حضور پیدا کنند که این مصوبه باید مورد تایید هیات مدیره قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: مساله دیگری که در این جلسه مطرح شد، حمایت قاطع از رویانیان بود. این تصمیم پیشکسوتان باشگاه است و ممکن است که دیگران تصمیم دیگری بگیرند و مثلا بگویند که حرف قدیمی‌های باشگاه ملاک نیست!

 

مهاجم سال‌های دور باشگاه پرسپولیس در ادامه با انتقاد شدید از نژاد فلاح، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که خواستار استعفای رویانیان شده است، گفت: این حرف بسیار بسیار بد است، چون یک شخص نمی‌تواند در این باره تصمیم بگیرد. اگر تشکیلاتی بر پایه قانون بنا شده باشد، یک فرد نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. ممکن است آن فرد در راس کاری هم باشد، اما این دلیل نمی‌شود که هر حرفی خواست بزند.

 

کلانی ادامه داد: اکنون همه نسبت به پرسپولیس موضع احساسی گرفته‌اند، در حالی که برد و باخت همیشه وجود داشته است. پرسپولیس از نیم فصل دوم فصل قبل و ابتدای فصل جاری شرایط سختی را تجربه کرد و مجبور شد در کادر فنی‌اش تغییراتی را ایجاد کند و حالا که وضعیت تیم به یک استمرار رسیده، نمی‌شود که یک فرد با قاطعیت از رفتن مدیرعامل صحبت کند. ناکامی پرسپولیس در جام حذفی می‌تواند سکوی پرتابی برای پیروزی‌های آینده باشد.

 

وی افزود: همه از شکست پرسپولیس ناراحتیم و می‌دانیم که احساس مردم جریحه دار شده است . دیدیم که مردم با این مساله چقدر با بردباری و بزرگواری برخورد کردند. تاکنون سابقه نداشته که مردم اینقدر صبر داشته باشند و پس از چنین شکستی آن را بپذیرند.

 

کلانی در پایان درباره بستری شدن همایون بهزادی در بیمارستان گفت: متاسفانه شنیده‌ام که وی به دلیل مشکل تنفسی اش در بیمارستان بستری و زیر دستگاه است. امیدوارم که هر چه زودتر حالش خوب شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)