پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برخی ناراحتم اما آرزویم قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی است.

عادل کلاه‌کج در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در لیگ برتر اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم که با یک بازی و نتیجه خوب در آخرین دیدار در لیگ برتر قبل از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به 3 امتیاز روحیه بخش رسیدیم.

وی افزود: در نیمه اول بدن بچه‌ها گرفته بود اما در نیمه دوم سرحال و قبراق مقابل حریف ظاهر شدیم و برای داماش خط و نشان کشیدیم.

کلاه‌کج در پاسخ به این سوال که آیا از شرایطش در پرسپولیس که بازی نمی کند ناراحت است یا خیر، گفت: هر بازیکنی که برای تیمش به میدان نمی‌رود باید ناراحت باشد چون من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم. از دست کسی ناراحتم که برای پرسپولیسی‌ شدنم با من تماس گرفت ولی دیگر من را فراموش کرد.

وی افزود: من در بهترین‌ شرایط از سپاهان جدا شدم و به پرسپولیس آمدم و از برخی آقایان ناراحتم اما در این شرایط حساس دوست ندارم حرفی بزنم که باعث آزرده‌خاطر برخی‌ها شود.

کلاه‌کج ادامه داد: آرزوی قلبی من قهرمانی پرسپولیس و موفقیت این تیم است و الان هم صحیح نیست بخواهم حرفی بزنم اما مشکلی ندارم. انتظارم از کسانی است که با من تماس گرفتند در نیم فصل پرسپولیسی شوم بیشتر بود اما اشکالی ندارد، به امید خدا پرسپولیس قهرمان می‌شود و مثل همه خوشحال می‌شوم.

کلاه‌کج خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم در تمرینات ، امروز از دیروز بهتر شوم تا به من توجه شود.

کلاه‌کج در پاسخ به این سوال که دوست داشت در فینال جام حذفی به سپاهان برخورد کنند یا استقلال، گفت: اول باید یک حرف بزنم، همه می‌دانند حیف است پرسپولیس در این فصل جام نگیرد و سال دیگر در آسیا نباشد، امسال همه جای خالی پرسپولیس را حس کرده‌اند اما شخصاً دوست داشتم به استقلال برخورد کنیم چون با یک تیر سه نشان می‌زدیم اول این که جام می‌گرفتیم، دوم پیروز دربی بودیم و در آخر رفتنمان به آسیا مزه دیگری داشت اما اشکالی ندارد سپاهان هم تیم خیلی خوبی است و مطمئناً کار ما سخت است.

این بازیکن در پایان یادآور شد: مطمئن هستیم که فینال در هر جای ایران باشد، حضور پرسپولیسی ها باعث می‌شود که ترس بر تن حریفان بیفتد چون همه ایران پرسپولیس را دوست دارند که امیدوارم این اتفاق بیفتد، من پرسپولیس را عاشقانه و قلباً دوست دارم و همیشه دوست دارم به این تیم با تمام توانم خدمت کنم، مشکلی هم ندارم و راضی به خواسته‌ خدای بزرگ هستم، امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی دل 35 میلیون هوادار را شاد کنیم، آرزویی که رسیدن به آن سخت نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)