مرجع خبری پرسپولیس : عادل کلاه‌کج بازیکن جنوبی پرسپولیس زننده اولین ضربه پنالتی بود که ضربه زمینی‌اش با واکنش خوب سیدمهدی رحمتی سنگربان ملی‌پوش سپاهان مهار شد. هافبک جنوبی سرخپوشان خرابی زمین و عملکرد خوب رحمتی و دعاهایی که او زیر لب زمزمه می‌کرد را دلیل از دست دادن پنالتی می‌داند و از بدشانسی خودش و پرسپولیس گلایه می‌کند.

از قبل مشخص شده بود وقتی پنالتی شد چه کسی پنالتی بزند؟
قرار بود من و محسن خلیلی پنالتی بزنیم، چون خلیلی تعویض شده بود من سمت توپ رفتم، خیلی مطمئن بودم و فکر می‌کردم توپ را حتما گل می‌کنم.

پس چرا پنالتی‌ات گل نشد؟
زمین سمت دروازه سپاهان خیلی خراب‌تر از سمت ما بود و اصلا نقطه پنالتی معلوم نبود. به خاطر گلی بودن زمین توپ چند سانت داخل گودی بود برای همین تصمیم گرفتم ضربه‌ام را زمینی و به کناره‌ها بزنم که ریسکش کمتر بود. نمی‌دانم رحمتی چطور آن توپ را مهار کرد کاش می‌دانستم زیر لب چه زمزمه می‌کرد تا من هم می‌خواندم و گل می‌زدم!


مگر رحمتی چه کاری کرد؟

رحمتی دیروز واقعا عالی بود. زمانی هم که من می‌خواستم پنالتی بزنم زیر لب چیزهایی می‌گفت اما نفهمیدم چه می‌خواند. کاش لب‌خوانی بلد بودم و از او یاد می‌گرفتم. از دیروز تا حالا هر پنج دقیقه به آن ضربه فکر می‌کنم و به خودم می‌گویم عادل بمیری کاش ضربه را به بالا می‌زدی.

کرانچار گفته پنالتی‌زدن‌ها باعث باخت تیم بودند. فکر می‌کنی شما مقصر باخت پرسپولیس بودید؟
وقتی پنالتی را خراب کردم دنیا روی سرم خراب شد. حالا با این حرف سرمربی تیم روحیه‌ام خراب‌تر هم شده است. با از دست دادن یک پنالتی تمام زحمات آدم به باد می‌رود و کسی آنها را نمی بیند.


قبول کن در زدن ضربه پنالتی خیلی بد عمل کردی!

من این جرات را دارم که اگر ضربه‌ای را خراب کنم دوباره آن را تکرار کنم. اگر در زمین بودم پنالتی دوم را هم خودم می زدم.

چرا بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات پنالتی عملکرد خوبی ندارند؟
به دلیل اینکه ما تمرین پنالتی نداریم و در هر بازی اگر پنالتی گیرمان آمد مربی تشخیص می‌دهد چه کسی پنالتی بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)