پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا بلاتکلیف هستیم و استراحت می کنیم تا تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص شود.

عادل کلاه کج هافبک تیم پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی با تراکتورسازی به تعطیلات آمدیم، فعلا بلاتکلیف هستیم و استراحت می کنیم تا تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.
من با پرسپولیس قرارداد دارم و باید منتظر باشیم تا ببینیم سرمربی جدید پرسپولیس در مورد من چه نظری دارد. خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با این تیم کارم را ادامه بدهم اما در حال حاضر چیزی معلوم نیست و باید منتظر انتخاب سرمربی جدید تیم باشیم.

وی ادامه داد: فصل قبل پرسپولیس شرایط خاصی داشت و نتوانستیم جواب صحبت هواداران را بدهیم. ما در جام حذفی تا بازی فینال هم پیش رفتیم اما در نهایت مغلوب سپاهان شدیم که برای ما و هواداران خیلی تلخ و سخت بود. کسی باورش نمی شد که با آن همه تماشاگر فینال را به سپاهان ببازیم اما در ضربات پنالتی بد عمل کردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. به نظر من اتفاقات فصل قبل باید برای ما درس عبرت باشد تا در فصل جدید حرفه ای تر عمل کنیم.

کلاه کج در پایان گفت: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و ناکامی های فصل قبل را جبران کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و حق هواداران این تیم نبود که بعد از فینال جام حذفی آنطور گریه کنند. به نظر من حق هواداران و طرفداران پرسپولیس این است که هر سال تیمشان جام بگیرد و در آسیا هم خوش بدرخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)