مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر تا صبح هم به سپاهان پنالتي مي‌زديم رحمتي همه توپ‌ها را مي‌گرفت.

 

عادل كلاه‌كج درباره از دست دادن پنالتي مقابل سپاهان در بازي روز گذشته اظهار داشت: خودم هم نمي‌دانم چرا اين توپ گل نشد. تا صبح خوابم نبرد و مدام به خودم نهيب مي زنم كه چه توپي بود كه از دست دادم.
وي افزود: قسمت نبود پرسپوليس اين بازي را ببرد. اگر تا صبح هم پنالتي مي زديم رحمتي اين توپ ها را مي گرفت. من حتي شوت از راه دور هم زدم اما او گرفت.
كلاه كج در ارتباط با اينكه زمين برفي باعث شد پنالتي را خراب كند يا نه، عنوان كرد: در آن زمين فقط بايد پنالتي را به صورت شوت مي زديم و من به قدري به شوت خود مطمئن بودم كه وقتي گل نشد باورم نمي شد. البته به دليل برفي بودن زمين پاي تكيه گاه من 5 سانتي متر پايين تر از محل استقرار توپ قرار مي گرفت.
اين بازيكن ادامه داد: اگر هم اكنون مقابل رحمتي قرار بگيرم با پاي چپم مي توانم به او پنالتي بزنم اما مهم گل شدن پنالتي در يك بازي مهم بود. به هادي نوروزي هم گفتم پنالتي را بايد به صورت شوت مي زد. ديروز همه چيز دست به دست هم داد تا پرسپوليس بازنده اين بازي شود.


كلاه كج تاكيد كرد: بايد اين بازي را مي برديم. مستحق تساوي هم نبوديم. در آن هوا و با 10 نفره شدن بازي خوبي انجام داديم. با از دست دادن اين دو پنالتي همه از ما انتقاد مي كنند و راه براي هر نوع انگي به ما باز شد.
وي يادآور شد: من تقصير اين شكست را به گردن مي گيرم. با گل نشدن پنالتي همه چيز سرم خراب شده است و بايد اين باخت را جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)