مرجع خبری پرسپولیس : درست در آخرين لحظات نقل و انتقالات بود كه خبر رسيد عادل كلاه كج هافبك خوزستاني صباي قم مجوز ثبت قرارداد با پرسپوليس را با راي كميته انضباطي بدست آورده است. كلاه كج بعد از آن در تمرينات پرسپوليس حاضر شد و كار خود را با پرطرفدارترين تيم آسيا آغاز كرد اما چرا هنوز قرارداد او ثبت نشده كه خودش در اين زمينه توضيح مي دهد.

pnnc: بالاخره قراردادت را ثبت كردي ؟
هنوز نه اما مشكلي نيست، خيلي زود قراردادم ثبت مي شود.

pnnc: اين همه تاخير بابت چيست؟
نمي دانم، قرار بود بعد از صدور راي كميته انضباطي يك استعلام از بسيج صورت بگيرد تا مدارك من كامل شود.شنيدم پاسخ استعلام آمده اما نمي دانم چرا هنوز قراردادم ثبت نشده است البته كمي امروز و فردا شده اما مشكلي وجود ندارد و قراردادم ثبت خواهد شد.

pnnc: مدتي است كه در تمرينات حضور داري. جو تيم را چطور ديدي؟

 در پرسپوليس يك جو دوستانه برقرار است و بازيكنان با هم رفاقت خوبي دارند.من هم كه از قبل و در تيم هاي مختلف با اكثر نفرات تيم دوست و رفيق بودم به همين خاطر هيچ مشكلي از اين بابت نداشتم.

pnnc: پرسپوليس اين بار خيلي جوان شده و اين  جواني نگراني هايي را به وجود آورده است.

درست است كه تيم جوان است و تجربه اش از فصل هاي قبل كمتر شده اما يك تعداد بازيكن با انگيزه در اين تيم حضور يافته اند كه خوب تمرين مي كنند و در حال هماهنگ شدن با هم هستند.من وضعيت كنوني پرسپوليس را نگران كننده نمي بينم. بازيكنان از نظر بدني و تاكتيكي زير نظر مربيان خوب تلاش مي كنند و فكر نمي كنم اين تيم عامل بروز نگراني باشد.

pnnc: بازي اول تيم با مس آن هم در كرمان است. از حريف شناختي داريد؟

 بله، اولا مربيان تيم فيلم هاي بازي فصل قبل اين تيم را ديده اند و اطلاعاتي هم از تيم كنوني آنها بدست آورده اند و فهميده اند كه قرار است با چه تيمي بازي كنيم. آنها اطلاعات خود را در اختيار ما مي گذارند و در تلاش هستيم تا با آمادگي كامل به مصاف حريف برويم. دوم اينكه براي تيم بزرگي مثل پرسپوليس ديگر بازي داخل و خارج از خانه تفاوتي ندارد تيمي كه به دنبال كسب عنوان قهرماني است براي حضور در هر شرايط بايد آماده باشد.

pnnc: ظاهرا در پست هافبك دفاعي بي رقيب هستي. از اين بابت نگراني نداري؟

 البته آنطور كه مي گوييد بي رقيب نيستم. بازيكن برزيلي و سامان آقا زماني هم در اين پست هستند و آقا كريم و مهدي شيري هم مي توانند در اين پست بازي كنند اما نگراني من اين است كه در اين پست از تجربه لازم برخوردار نباشيم.بايد سعي و تلاش مان را به كار گيريم تا نگذاريم اين اشكال گريبان ما را بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)