پرسپولیس نیوز: هافبک پیشین پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در دیدار پیشکسوتان این باشگاه و میلان یاد و خاطره بازیکن مرحوم این تیم گرامی داشته شود.

محمود کلهر درباره دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان که 7 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: این بازی اتفاق خیلی خوبی است و امیدوارم به جز پیشکسوتان حال حاضر یاد و خاطره افرادی همچون ایرج سلیمانی، صفر ایرانپاک، فریبرز مرادی و مجید سبزی و … که از دنیا رفته‌اند گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: هدف از این کار فقط بازی بین دو تیم نیست بلکه بهانه قشنگی است برای دور هم جمع شدن پیشکسوتان. امیدوارم از افرادی که فقط در کمیته پیشکسوتان حضور دارند برای این بازی دعوت به عمل نیاید و همه افراد مدنظر قرار گیرند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به حضور پروین به عنوان یکی از اعضای انتخاب بازیکنان این تیم گفت: با شناختی که از پروین دارم می‌دانم که حواس او به همه چیز است و افرادی را دعوت می‌کند که برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند و فقط به نفراتی که در کمیته پیشکسوتان هستند نگاه نمی‌کند.

کلهر عنوان کرد: امیدوارم پیشکسوتانی که با کمترین امکانات در ورزشگاه حیدرنیا جمع می‌شدند و بازی می‌کردند نیز برای این بازی مورد توجه قرار بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)