پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این دیدار بازی خوب و رو به جلویی را انجام داد، اما تیم نفت مسجدسلیمان بسته بازی می‌کرد و برای گرفتن حداقل امتیاز آمده بود و این کار را برای پرسپولیس مشکل کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار، بازی خوب و رو به جلویی را انجام داد، اما تیم نفت مسجدسلیمان بسته بازی می‌کرد و برای گرفتن حداقل امتیاز آمده بود و این کار را برای پرسپولیس مشکل کرد.

وی ادامه داد: در چنین مواقعی که تیم‌ها بسیار بسته بازی می‌کنند یکی از راه‌های رسیدن به گل شوت از راه دور است که پرسپولیس باید روی این مسئله تمرین کند. شاید اگر پنالتی پرسپولیس گل می‌شد روند بازی هم تغییر می‌کرد و تیم نفت بازتر بازی می‌کرد و پرسپولیس راحت‌تر می‌توانست به گل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آمار ضعیف خط حمله این تیم در گلزنی، تصریح کرد: پرسپولیس در زمانی که علیپور و ترابی هم حضور داشتند با حداقل گل بازی‌ها را می‌برد الان هم موقعیت گل و مالکیت بازی‌ها را در اختیار دارد و شاید اگر مهدی‌خانی به ترکیب اضافه شود دست یحیی بازتر شود.

کلهر در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من همچنان معتقدم پرسپولیس با همین نفرات می‌تواند قهرمان آسیا شود. همانطور که مهره‌های زیادی را از دست داده بود و تا فینال رفت در حال حاضر هم با همین نفرات می‌تواند قهرمان آسیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)