پرسپولیس نیوز: محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پنالتی علی کریمی گل می‌شد شرایط پرسپولیس بحرانی‌تر می‌شد.

محمود کلهر درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: اگر بازیکنان بازی خود را می‌کردند و دنبال حواشی نبودند، به طور حتم بازی بهتری را مشاهده می‌کردیم. خلاقیت در تیم استقلال کمتر دیده شد. البته خلاقیت و تفکر کالدرون را در این بازی شاهد بودیم و علاوه بر این، حضور باقری در کنار کالدرون تاثیر مثبتی دارد. باقری دستیار برانکو بود و حالا می‎تواند به کالدرون هم کمک می‌کند تا نقش اساسی در پرسپولیس داشته باشد. حضور باقری در زمان درگیری بازیکنان هم موثر بود و باعث شد آرامش به این بازی بازگردد و تیم‎ها بتوانند کار خودشان را انجام بدهند.

وی تصریح کرد کرد: مشخص بود پرسپولیس قوی‌تر از استقلال است چرا که این تیم بر خلاف استقلال شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده است. استقلال در خط دفاعی‌ ضعف داشت و اشتباهات فاحش بازیکنان تیم سبب شد پرسپولیس به گل برسد. از طرفی برای برای مهدی عبدی هم خوشحالم که گل دربی را زد. کالدرون به او بازی داد و این بازیکن هم جواب اطمینان کادرفنی را با یک گل داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نقش علیرضا بیرانوند در گرفتن پنالتی استقلال تاثیرگذار بود. او نگذاشت شیرازه پرسپولیس از هم پاشیده شود. اگر این پنالتی گل می‌شد، در آن صورت شرایط پرسپولیس بحرانی‌تر می‌شد، اما گرفتن توپ از سوی بیرانوند به بازیکنان پرسپولیس کمک کرد تا به بازی برگردند و برنامه‌های تاکنیکی کالدرون را اجرا کنند. درست است که بازی بار فنی بالایی نداشت، اما پرسپولیس حرفه‌ای‌تر عمل کرد و تعویض‌هایی که کالدرون داشت، به نفع پرسپولیس و در جهت تهاجمی شدن تیم بود.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده روند رو به رشد خود را حفظ کند و با روحیه بالا برابر سپاهانی قرار بگیرد. پرسپولیس می‌تواند این بازی را به نفع خود به پایان برساند چرا که تک‎تک بازیکنان این تیم به خاطر پیروزی در دربی، با روحیه بازی می‌کنند؛ هر چند تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی هم همیشه فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)