کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با ترکیب خوبی وارد زمین نشد و همین مساله به تیم آسیب رساند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: پرسپولیس با ترکیب خوبی راهی زمین بازی نشد و متاسفانه برخی بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی خود به میدان رفتند و این مساله باعث شد تا پرسپولیس تعویض زودهنگام داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از ورود کمال کامیابی‌نیا به بازی عملکرد بسیار بهتری داشت و حتی توانست در طول بازی با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بیافتد اما متاسفانه نتوانست نتیجه را حفظ کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ورود اوساگونا هیچ دلیلی نداشت و متاسفم برای فوتبال کشورم که چنین بازیکنانی اجازه بازی کردن در آن را پیدا می‌کنند. فوتبال ایران پر از استعداد است اما متاسفانه آنها باید زیر سایه این بازیکنان بی‌کیفیت از بین بروند.

وی تصریح کرد: بزرگترین اشتباه کادرفنی پرسپولیس تعویض علی علیپور بود که باید او را تا دقیقه پایانی بازی در زمین نگه می‌داشتند. به اعتقاد من تعویضهای تیم استقلال بهتر از پرسپولیس بود و آنها از ابتدای مسابقه نیز با ترکیب بهتری راهی زمین شده بودند.

کلهر اظهار داشت: در این دیدار نبود یک دروازه‌بان بزرگ در درون دروازه پرسپولیس کاملا احساس شد و شاید اگر بیرانوند در این مسابقه حضور داشت شرایط کاملا متفاوت می‌شد. در این بازی فوتبال بسیار خوبی را مشاهده کردیم و در وقت قانونی مسابقه پرسپولیس بهتر از حریف بود.

وی در مورد تعویض سید جلال حسینی در بین دو نیمه، گفت: شاید دلیل این تعویض سن بالای سید جلال بود اما به اعتقاد من حضور او در زمین می‌توانست بیشتر به سود تیم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)