پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه سرخپوشان توانستند زمان زیادی صلابت خود را هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند نشان دهنده هنر کادر فنی و ستودنی است.

محمود کلهر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برتری دو بر یک پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم شاهد بودیم و پرسپولیس توانست خیلی هوشمندانه ۳ امتیاز حیاتی این مسابقه را کسب کند.

وی افزود: همان طور که دیدید پرسپولیس در ابتدا گل دریافت کرد اما بازیکنان واکنش خوبی داشتند و توپ و میدان را در اختیار گرفته و برنامه‌های خود را بر حریف دیکته کردند. همانطور هم که دیدید در نهایت این پرسپولیس بود که در این مسابقه حساس برنده شد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس که منجر به دریافت گل شد، اضافه کرد: این اشتباهات ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. مهم این است که تیم چگونه به بازی برگردد که پرسپولیس به بهترین شکل توانست نتیجه را برگرداند.

وی با اشاره به نیمکت قوی پرسپولیس اضافه کرد: یکی از عواملی که موجب موفقیت تیم است نیمکت قوی است. در پرسپولیس همه بازیکنان برای یک هدف تلاش می‌کنند که آن هم موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است. همین مساله موجب شده تا هر کسی در زمین باشد با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند.

کلهر در مورد راه پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی و رویارویی با تیم‌هایی مانند گل‌گهر، مس رفسنجان، فولاد، آلومینیوم، تراکتور، ماشین سازی و پیکان تصریح کرد: هیچوقت راه قهرمانی هموار نبوده اما پرسپولیس همیشه توانسته از سختی‌ها عبور کند و موفق شود. یکی از عوامل مهم میشه باعث موفقیت تیم شده حفظ صلابت تیم در لیگ و حتی آسیا بوده که این نشان از هنر کادر فنی است. پرسپولیس چند ماه توانست چنین روند خوبی را حفظ کند و حفظ این صلابت ستودنی است. به طور حتم همین روند خوب تا کسب قهرمانی پنجم هم حفظ خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)