پرسپولیس نیوز :پیشکسوت پرسپولیس تهران گفت: خط دفاعی الاهلی نقطه ضعف این تیم است و مهاجمان پرسپولیس می توانند به راحتی دروازه این تیم را باز کنند.

محمود کلهر در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: قرمزپوشان تهرانی روند بسیار خوبی را پیش گرفته اند، آنها صدر جدول هستند، بازی های خوبی انجام می دهند و حریفان خود را به راحتی شکست می دهند. این تیم از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی دارد و توانسته نقاط ضعف فصل گذشته خود را خصوصا در خط دفاع برطرف کرده و مطمئنم اگر دچار مسائل حاشیه ای نشود، امید اول قهرمانی در لیگ هفدهم خواهد بود.

وی در مورد دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان گفت: با توجه به بازی خوبی که پرسپولیس از خود ارائه کرده می تواند مقابل این تیم عربی با یک مهره چینی خوب به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. الاهلی خط دفاع ضعیفی دارد و پرسپولیس با مهاجمان خوب و هوشیاری که در اختیار دارد، می تواند از نقطه ضعف الاهلی استفاده کرده و پیروز میدان باشد. البته برانکو باید هوشیار باشد تا بازیکنانش اسیر حاشیه سازی همیشگی تیم های عربستانی نشوند و به خاطر همین مسائل بازیکن اخراجی نداشته باشد. او باید آرامش را به بازیکنانش انتقال داده و از آنها بخواهد فقط به بازی فکر کنند نه مسائل حاشیه ای.

کلهر در مورد دیدار چهارشنبه پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان گفت: این بازی می تواند برای پرسپولیس یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب باشد. سیاه‌جامگان یک تیم بسیار منضبط است و از مربی خوبی سود می برد. میثاقیان از موقعی که به سیاه‌جامگان آمده توانسته انسجام خوبی به این تیم داده و درست است که هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند، اما ارائه گر یک بازی خوب بودند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبتهای اخیر میناوند در موردعلیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی گفت: مهرداد قلب رئوفی دارد و بعید می دانم بدون هماهنگی چنین صحبت هایی را انجام داده باشد. پیشکسوتان باید حرمت یکدیگر را نگه دارند و به هم توهین نکنند. آنها الگوی بازیکنان جوان هستند و اگر این مسئله ادامه پیدا کند دیگر بازیکنان جوان به بزرگترها احترام نمی گذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منصوریان مربی جوانی است و با خود میناوند هم دوست است و امیدوارم این سوء‌تفاهمی که بین این دو عزیز بوده با میانجی‌گری موسپیدان فوتبال برطرف شده و این مسئله هر چه زودتر به فراموشی سپرده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)