پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهروز رهبری فرد باید مراقب اظهارات خود باشد تا تیم ناخواسته پیش از فینال جام حذفی وارد حاشیه نشود.

محمود کلهر روز شنبه افزود:رهبری فرد باید مراقب صحبت های خود باشد زیرا پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و نباید هیچ حاشیه ای به تیم وارد شود.

وی درباره صحبت های رهبری فرد برعلیه رضاترابیان مربی تیم پرسپولیس گفت: ترابیان از نظر فنی واخلاقی مربی بسیار خوبی است و اطمینان دارم او می تواند به گل محمدی کمک زیادی کند.

وی تصریح کرد: از رهبری فرد می خواهم بعضی صحبت ها را انجام ندهد تا به دوستی ها لطمه نخورد، زیرا ما پیشکسوتان باید با اتحاد به تیم خود کمک کنیم.

وی اظهارداشت: با صحبتی که با رهبری فرد داشتم خود او هم اعلام کردقصد نداشته است بسیاری ازصحبت ها بیرون برود.

کلهرخاطرنشان کرد:ما پیشکسوتان باید ازیکدیگر حمایت کنیم تاافراد غیرفوتبالی که هیچ تخصصی در این رشته ورزشی ندارند هرروز پست های بالاتری نگیرند.

وی درخصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی، ادامه داد: فکر می کنم با توجه به انگیزه بالای تیم پرسپولیس وهمچنین نتایج بد سپاهان در لیگ برتر و بازی های ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان باید از این فرصت استفاده کنیم و به مقام قهرمانی برسیم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درمورد پیش بینی خود از آینده این تیم، گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم بسیار متحول شد و مطمئن باشید اگر قهرمان جام حذفی شویم می توانیم سال آینده درمیان چهار تیم برتر آسیا هم قرار بگیریم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از یحیی گل محمدی از سوی مدیریت باشگاه، اظهار کرد: باید مربی که توانسته تیم را متحول کند، حفظ شود . مدیریت باشگاه نباید اشتباه خود در رابطه با استفاده مربی خارجی را تکرار کند.

کلهر گفت: به گل محمدی پیشنهاد می کنم در دیدار مقابل سپاهان با سیستم های 4.3.3 یا 4.4.2 هجومی بازی کند زیرا فکر می کنم به این ترتیب می توانیم راحت تر از سد حریف بگذریم.

وی تاکید کرد: از اینکه این بازی در تهران برگزار می شود بسیار خوشحالم زیرا مهدی مهدوی کیا می تواند مقابل هواداران خود از فوتبال خداحافظی کند. او یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و امیدوارم بتوانند مراسمی در شان او را برپا کنند.

وی افزود: از جوانان فوتبال ایران می خواهم او را الگوی خود را قرار دهند زیرا در این صورت می توانند آینده موفقی در فوتبال داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)