پیشکسوت پرسپولیس گفت: هنوز هم بر این باور هستم که عبدی جزو بهترین مهاجمان ایران است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با برنا با اشاره به تساوی تیم پرسپولیس برابر پدیده گفت: پرسپولیسی ها روی یک غافلگیری گل خوردند اما در نهایت با تساوی میدان را ترک کردند، هرچند این روزها انتظارات از پرسپولیس زیاد است اما با توجه به شرایطی که در بازی شاهد بودیم عملکرد تیم گل محمدی در این دیدار بد نبود و حیف شد که ۲ امتیاز را از دست دادند.

این پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه اول کنترل توپ و میدان به طور کامل در اختیار پرسپولیسی ها بود و شاگردان یحیی گل محمدی برتری مطلقی را برابر حریفشان داشتند و کاملا برخلاف روند بازی و روی یک اتفاق گل خوردند.

او در ادامه افزود: در نیمه دوم پرسپولیس سعی در جبران داشت و توانست گل مساوی را به ثمر برساند و با توجه به حضور همه مهره های تهاجمی اش فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری را داشت و فقط بدشانس بود که توپ هایش به گل تبدیل نشد.

کلهر درمورد روند کار عناصر تهاجمی پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: در نیمه دوم با حضور وحید امیری شرایط خیلی بهتر شد و شاید اگر وحید از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بود شرایط برای این تیم بهتر بود ولی مهاجمان و عناصر تهاجمانی پرسپولیس خوب کار کردند و اگر بدشانسی نمی آوردند می توانستند به گل برتری هم دست پیدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار در کارهای ترکیبی فوق العاده بود و شاید اگر تمرکز مهاجمان این تیم در ضربات نهایی بیشتر بود، می توانست به پیروزی هم برسد.

او به فرصت ایده‌آلی که در این دیدار توسط مهدی عبدی از دست رفت گفت: هنوز هم بر این باور هستم که عبدی جزو بهترین مهاجمان ایران است. به نظر من مشکل اصلی او بحث تمرکز است و کادر فنی باید برای حل مشکل فکری و ذهنی او به این بازیکن کمک کند. با بال ارفتن اعتماد به نفس، عبدی همچنان می تواند مهره موثری در خط حمله برای پرسپولیس باشد.

کلهر در پایان گفت: پرسپولیس برابر پدیده نمایش خوبی داشت اما متاسفانه ۲ امتیاز مهم را از دست داد. پرسپولیس که همچنان جزو شانس های اول برای قهرمانی لیگ است اگر می خواهد شانس خود را حفظ کند دیگر نباید امتیاز از دست بدهد و باید با پیروزی های متوالی رقبا را در صدر جدول از خود دور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)