پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه باید آرامش خود را حفظ کنند تا سرخپوشان در دیدارهای آینده دچار مشکل نشوند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه داد و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه استقلال و فولاد ایجاد کرد. تیم شادابی خود را حفظ کرده و می‌بینیم چقدر کارهای ترکیبی و موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورد. پرسپولیس در این مسابقه می‌توانست گل‌های بیشتری بزند و مستحق این پیروزی بود.

وی درخصوص اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس به محمدحسین زاهدی‌فرد تصریح کرد: پنالتی فولاد با اشتباه فاحشی اعلام شد، اما بازیکنان باید صبر کرده و آرامش خود را حفظ کنند تا تیم دچار مشکل نشود. وقتی پرسپولیس می‌تواند به این زیبایی بازی کند، باز هم قهرمان لیگ برتر می‌شود. امیدوارم بازیکنان بزرگ و کلیدی پرسپولیس با حفظ آرامش، کیفیت بازی خود را بالا ببرند. همچنین امیدوارم VAR به ایران بیاید تا از این وضعیت داوری نجات پیدا کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حاشیه‌های فراوان نیمکت برخی تیم‌ها گفت: این اتفاقات در فوتبال ما باب شده و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال باید به مربیان آموزش دهد که زیاد اعتراض نکنند. امیدوارم مربیان ما بیشتر صبوری کنند و بدانند این حاشیه‌ها روی روند فنی تیم موثر است. بازی زیبایی دیدیم و فولاد هم تاکنون عملکردی فوق‌العاده ارائه کرده است. این یک پیروزی حیاتی برای پرسپولیس بود و فکر می‌کنم لیگ ما روزبه‌روز جذاب‌تر می‌شود.

کلهر درباره وضعیت خط دفاعی سرخپوشان با مصدومیت سید جلال حسینی عنوان کرد: بازیکنی چون محمد انصاری هنگام مصدومیت سید جلال و تعویض کنعانی‌زادگان می‌تواند کمک زیادی به دفاع پرسپولیس کند. انصاری عملکرد بسیار خوبی در دفاع وسط و دفاع چپ داشته و می‌تواند این خلأ دفاعی را پُر کند. پرسپولیس تا اینجای کار دفاع مستحکمی داشته و می‌بینیم سید جلال با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد، چقدر آماده کار می‌کند. فشار سنگینی روی حسینی بود و گل‌محمدی هم از این موضوع آگاه است.

وی با بیان اینکه سرمربی پرسپولیس باید به گونه‌ای از بازیکنانش بازی بگیرد که آنها آسیب نبینند، خاطرنشان کرد: باید به بازیکنانی چون سید احسان حسینی هم فرصت داده شود و محمد انصاری هم خودش را ثابت کرده است. پرسپولیس خیلی زیبا و شناور بازی می‌کند و با این نوع بازی و استفاده از این تاکتیک‌ها، یک پای قهرمانی است. چند جابجایی تأثیر چندانی روی روند خوب پرسپولیس نمی‌گذارد، اما امیدوارم بازیکنان سلامت خود را به دست بیاورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)