مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز از نهايي شدن مذاكرات اين باشگاه با محمد نصرتي، رسول خطيبي و محسن خليلي خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ فراز كمالوند در گفت وگو با ایسنا منطقه آذربايجان شرقي، افزود: اين سه بازيكن قطعا فصل آينده عضو تيم تراكتورسازي هستند و تا اواسط هفته جاري قرارداد رسمي آنها در هيات فوتبال استان به ثبت مي رسد.

 

وي با بيان اينكه محمد نصرتي از روز گذشته در تمرينات تراكتور حاضر شده است، اظهار كرد: با وجود اينكه تيم هاي مختلفي خواهان به خدمت گرفتن اين مدافع ملي پوش بودند، اما وي با علاقه خاص به تيم تراكتور و هواداران آن تصميم گرفت در فصل آينده نيز پيراهن اين تيم تبريزي را بر تن كند.

 

كمالوند درباره پيوستن محسن خليلي به تراكتور نيز، گفت: تمامي صحبت ها و مذاكرات ما با اين بازيكن برجسته نتيجه بخش بوده و هيچ مشكلي براي پيوستن وي به جمع سرخپوشان تبريزي وجود ندارد.

 

 

وي اضافه كرد: محسن خليلي قرار است از امروز در تمرينات تيم تراكتور حاضر شود و وي نيز قرارداد رسمي خود را به زودي در هيات فوتبال به ثبت مي رساند.

 

كمالوند همچنين از قطعي شدن جذب رسول خطيبي به تراكتورسازي خبر داد و گفت: اين بازيكن قطعا فصل آينده عضو تيم تراكتور است و چون رقابت هاي ليگ دسته يك هنوز به اتمام نرسيده بود نمي توانستيم با وي مذاكره كنيم، اما به محض اتمام اين رقابت ها تمامي توافقات جهت حضور وي در تيم تراكتور نهايي شد و وي نيز به زودي قرارداد رسمي خود را به ثبت مي رساند.

 

تيم تراكتورسازي پيش‌تر نيز با مرتضي اسدي از تيم صباي قم قرارداد رسمي امضا كرده بود.

 

كمالوند افزود: ميثم منيعي، محمدرضا ماماني و داود دانش دوست نيز هم اكنون در تمرينات تراكتور شركت مي كنند كه با اين نفرات نيز قراردادهاي رسمي به زودي امضا مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)